۲۷ بهمن ۱۳۹۴

ال‌جی؛ برند پیشگام و مبتکر در آسیا برای مجموعه جدید SIGNATURE

سئول، 16 فوریه 2016- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) قرار است با پرده‌برداری از برند فوق ممتاز و جدیدش، LG SIGNATURE، در نمایشگاه اینوفست آسیا، که از 16 تا 18 فوریه در کره برگزار می‌شود، بازار لوازم خانگی آسیا را به لرزه درآورد. نمایشگاه اینوفست ال‌جی اوایل این ماه در دبی با حضور شرکایی از آفریقا و خاورمیانه آغاز شد و این هفته به سئول رسیده است.

نمایشگاه ال‌جی اینوفست برای این شرکت فرصتی به منظور ارائه محصولات متنوع شامل لوازم الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی فراهم می‌آورد تا هم شرکای منطقه‌ای تجاری و هم فروشندگان و رسانه‌ها از آن بهره ببرند. امسال، ال‌جی اینوفست آسیا به حدود 300 فروشنده و خبرنگار از 15 کشور منطقه، شامل سنگاپور، اندونزی و تایلند، فرصت می‌دهد تا با جدیدترین ابتکارات ال‌جی آشنا شوند.

در روز اول این رخداد، محصولات ممتاز ال‌جی در برند LG SIGNATURE، مانند تلویزیون OLED و ماشین لباسشویی Twin Wash به نمایش گذاشته خواهند شد. مدیران اجرایی شامل جو سئونگ جین-جو (رئیس بخش لوازم خانگی و محصولات هوای ال‌جی)، برایان نا (مدیر بازاریابی جهانی) و کریس یای (مدیر منطقه آسیا) حضور خواهند داشت تا در مورد محصولات ممتاز ال‌جی و تصمیمات شرکت برای مشارکت‌های بعدی صحبت کنند.

ال‌جی، از زمان تأسیس تا کنون، برای بهتر کردن زندگی مشتریان آسیایی متعهد بوده است. نمونه آن تولید دستگاه تهویه مطبوعی است که حشرات را می‌زداید، دستگاه تصفیه هوایی که به اعضای خانواده کمک می‌کند بهتر نفس بکشند، سیستم‌های صوتی که طراحی گوشی‌های آنها مطابق با ارگونومیک و خاص گوش آسیایی‌هاست و تلویزیون‌های شگفت‌انگیزی که همه خانواده می‌توانند در کنار هم لذت ببرند.

LG-InnoFest-Asia-2016_2

ما. تِرِسا تیونگ چنگ، رئیس فروشگاه Star Appliance، بزرگترین فروشگاه لوازم الکترونیک فیلیپین، می‌گوید: «این نمایشگاه فرصتی عالی برای ال‌جی است تا فناوری‌ها و طراحی‌های پیشرفته خود را پررنگ‌تر کند. شخصاً من هیجان‌زده هستم که خودم از نزدیک مجموعه LG SIGNATURE را می‌بینم. ال‌جی برند خود را بر پایه قابلیت اطمینان ساخته است. به همین جهت، ما امیدواریم که بتوانیم مشارکت دو سر بُرد خود با این پیشگام الکترونیک در سال‌های آتی را حفظ کنیم.»

بازدیدکنندگان از ال‌جی اینوفست فرصت دارند که از برج N Seoul با شهرت جهانی‌اش بازدید کنند؛ در این برج یک نمایشگر OLED خیلی بزرگ که خودش از 248 تلویزیون 55 اینچ OLED تشکیل شده است وجود دارد و میهمانان قادر خواهند بود کیفیت تصویر فناوری OLED ال‌جی را اول از همه ببینند.

کریس یای گفت: «ما به تولید محصولات مبتکرانه و فعالیت‌های بازاریابی مشترک و پرفایده برای تقویت موقعیت ال‌جی به عنوان ممتازترین و پویاترین برند در آسیا، هم از نظر مشتریان و هم شرکا، متعهد هستیم. رخدادهایی نظیر اینوفست به ما امکان می‌دهد که به مخاطبان نمایی نزدیک از جدیدترین محصولات خود بدهیم؛ چیزی که تا کنون بسیار مورد تحسین قرار گرفته است.»

۱ نظر

سعید ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

بالاخره مردم بایستی از تعصب بی جا نسبت به برندهای دیگر دست بکشند الان چند سالی است که LG بهترین جوایز را از CES و IFA دریافت میکنه و قدرت اول تلوزیون و لباسشویی و کولر و سل خورشیدی و .. می باشد انشا… در سالهای آتی در زمینه موبایل به همگان چیزهای زیادی نشان خواهد داد و در آن زمینه هم می تونه اول بشه

نظر دهید