۲۶ آبان ۱۳۹۷

ال‌جی آبژِه؛ برند جدید لوازم خانگی ممتاز ال‌جی!

همه شایسته کمی لوکس بودن در زندگی خود هستند. از نظر کاربردی، مواد طبیعی و پالت رنگ‌های تیره یکی از گرایشات اصلی در تولید لوازم خانگی ممتاز، پیشرفته و لوکس است که روز به روز بر طرفدارانش افزوده می‌شود.

ال‌جی با هدف تطابق کارایی و سبک مدرن امروزی خط تولید محصولات خانگی جدید و ممتاز خود به نام ال‌جی آبژِه (LG Objet) را برای مشتریان طراحی کرده است. این محصولات ممتاز بیشتر به عنوان آمیزه‌ای منحصربه‌فرد از لوازم خانگی و طراحی هنری مبلمان و دیگر اثاثیه منزل محسوب می‌شوند. ایده مفهومی نسبتاً جدید ال‌جی آبژه روشی متفاوت برای اندیشیدن در مورد لوازم منزل است. هر کدام از محصولات خانواده ال‌جی آبژه با حفظ کارایی بُعد جدیدی را به خود افزوده‌اند که با شکوه محض و زیبایی خیره‌کننده دکور خانگی همه را جذب خود می‌کنند.

LG-Objet-02

گرایش رو به رشد برای داشتن فضای گزینشی یا انتخاب دقیق و نظم دادن به لوازم منزل منجر به تلفیق هنر با لوازم خانگی شده که فضای زندگی را هر چه بیشتر لوکس و همراه با آسایش در زندگی‌های امروزی جلوه دهد. کره جنوبی یکی از کشورهایی است که از این گرایش به خوبی استقبال کرده است و با مشاهده افزایش تقاضا برای محصولات چشم‌نواز و کاربردی برای خانه‌ها توانسته برای شما خوشحالی، رضایت و آسایش به ارمغان آورد.

LG-Objet-03

ال‌جی آبژه ایده نوینی است که روشی جدید برای بازاندیشی به لوازم خانگی و لوازم الکترونیک خانگی ارائه می‌دهد. ال‌جی آبژه پیوند کارایی و شکل ظاهر است که زیبایی و بعد جدیدی از لوکس بودن را برای ایجاد یک آبژه یا سوژه هنری معرفی می‌کند. دیگر مرتب کردن مبلمان و لوازم منزل و نظم دادن به آنها برای ایجاد فضای لوکس و راحت برای زندگی تنها مخصوص آنهایی نیست که خانه‌هایی بزرگ دارند؛ لوازم خانگی شاهکار ال‌جی آبژه می‌توانند در فضای کوچک منزل شما به خوبی جلوه‌گر زیبایی باشند.

LG-Objet-04

ال‌جی همیشه خودش را با نیازهای بازار هماهنگ کرده و در پی تحقیقات عمیق، محصولاتش را با درک کامل و همراستا با آرزوی مردم طراحی و تولید می‌کند؛ حتی نوع مواد و فرایندهایی را انتخاب می‌کند که به زندگی مردم ارزش بیشتری بدهد.

LG-Objet-05

شرکت ال‌جی الکترونیکس با طراح مشهور ایتالیایی به نام استفانو جیووانونی در طراحی و انتخاب مواد مناسب و بدون عیب و نقص برای محصولات ال‌جی آبژه همکاری کرده است. بیش از دو سال از ایده تا طراحی و تولید ال‌جی آبژه می‌گذرد و اکنون این محصولات برای مشتریان کره جنوبی در دسترس قرار دارند.

LG-Objet-06

محصولات ال‌جی آبژه برای مشتریان کم‌صبر ساخته نشده است! این محصولات سفارشی هستند و گاهی ساخت آنها تا 3 هفته مطابق با سلیقه مشتری طول می‌کشد. محصولات جدید ال‌جی آبژه با استفاده از چوب، فلزات مختلف و دیگر موادی که معمولاً در لوازم منزل پیشرفته به کار می‌رود ساخته می‌شوند و از از دیگر لوازم خانگی برجسته‌تر و چشم‌گیرتر هستند. طراحی و بافت در 9 مدل مختلف وجود دارد که مشتریان می‌توانند از بین آنها انتخاب کنند تا سرانجام محیط خانه‌ای برای خود خلق کنند که دقیقاً بازتابی از سبک  و سلیقه خاص خودشان و ظاهر چشم‌نواز خود محصولات باشد.

LG-Objet-07

محصولات ال‌جی آبژه که ردپای محصولات شیک و فوق پیشرفته ال‌جی سیگنچر را دنبال می‌کند، موقعیت ال‌جی در این بخش از بازار را تقویت می‌کند. این محصولات جدید قطعاً ال‌جی را به عنوان برند مبتکری می‌شناساند که به خوبی شعار وقتی زندگی زیباست (life’s beautiful)، زندگی خوب است (life’s good) را درک می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید