۲۶ آبان ۱۳۹۷

جارو برقی B7 ال‌جی؛ چندبرابر قدرتمندتر از جاروبرقی‌های رقیب

قدرت جارو برقی B7 ال‌جی اونقدر زیاده که انگار چند تا جارو برقی رو با هم روشن کرده باشید!

موتور اینورتر هوشمند در جاروبرقی B7 ال‌جی بسیار قدرتمند و بادوام است و در مقایسه با یک جاروبرقی ۲۲۰۰ وات بالاترین میزان تمیزی را تا بیش از ۱۱۱ درصد ارائه می‌دهد.

این موتور از دوام بالایی برخوردار است و در حالی که موتورهای ذغالی معمولی عمر مفید نهایت ۳۵۰ ساعته دارند، این موتور حداقل عمر مفید ۱۰۰۰ ساعته دارد. همین امر باعث شده است تا موتور اینورتر هوشمند از گارانتی ۱۰ ساله ال‌جی و گلدیران برخوردار باشد.

LongLastingandDurable_D1024x685e1507191280500

جاروبرقی ال‌جی B7 حتی بیشتر از قبل به بهداشت محیط اهمیت می‌دهد و بخاطر نداشتن اصطکاک هیچگونه ذرات کربنی منتشر نمی کند و به همین دلیل از بروز هرگونه آلرژی جلوگیری می‌کند.

جاروبرقی‌های ال‌جی مجهز به موتور اینورتر معمولاً جمع‌وجورتر از مدل‌های قبلی بدون موتور اینورتر هستند. مثلاً وزن جاروبرقی در نسل قبلی محصولات ال‌جی با موتور اینورتر ال‌جی ۶۰ درصد کمتر و ابعادشان ۷۲ درصد کمتر از هم‌رده‌هایشان بود. یعنی در واقع، کوچیکتر و سبکتر بودند.

اکنون، این ویژگی در جاروبرقی B7 ال‌جی تقویت شده و با استفاده از نسخه جدید موتورهای اینورتر، یعنی Smart Inverter Motor 2.0 در جاروبرقی B7 محصول نهایی ۸۰ درصد سبک‌تر و ۸۶ درصد کوچک‌تر است. بنابراین، کار کردن با این جاروبرقی ال‌جی فوق‌العاده راحت خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید