۲۶ آبان ۱۳۹۷

زندگی هوشمندتر با ال‌جی

فناوری هوشمند از سال‌های دور به عنوان فناوری عصر آینده پیش‌بینی شده است. با این که استقبال عموم مردم از فناوری هوشمند هرگز با نظر کارشناسان صنعت یکسان نبوده اما بالاخره این فناوری به شکل واقعی‌اش از راه رسیده و اکنون در اختیار مردم قرار دارد.

البته، افزایش ضریب نفوذ بازار منحصراً بر اساس جاذبه فناوری هوشمند به دست نیامده است. بلکه، این فرایند حاصل قابلیت‌های هوشمند در محصولات پیشرفته و اکنون، میان‌رده بوده که منجر به چنین رشدی در پذیرش بیشتر فناوری هوشمند شده است.

Smart-life-02

این روزها، ال‌جی الکترونیکس مجموعه وسیعی از لوازم خانگی، صوتی و تصویری و محصولات هوشمند را در بازارهای جهان عرضه کرده و روش‌های بیشتری را برای کنترل خانه و لذت بردن از تجربه خانه‌ی متصل ایجاد نموده است تا از نظر قابلیت‌های اتصال پیشرفته، آسایش و گسترش سازگاری با دستیار گوگل و هم چنین کارایی لوازم خانگی هوشمند ال‌جی طلایه‌دار عصر حاضر و آینده باشد.

Smart-life-03

تلویزیون‌های ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی با دستیار گوگلِ خود تجربه یکپارچه‌ای را پیش روی کاربران قرار می‌دهند تا آنها بتوانند وظایف روزانه‌شان را مدیریت کرده، پاسخ سؤالات مهم را یافته و دستگاه‌های سازگار در خانه هوشمند را کنترل کنند.

Smart-life-04

ال‌جی با کمک شرکت ناتوزی ایتالیا (Natuzzi Italia)، از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده مبلمان و لوازم خانه در ایتالیا، طرح مفهومی زندگی هوشمند (Smart Living Concept) را پدید آورده است. محور ایده زندگی هوشمند کاناپه کولوسئو (Colosseo) ناتوزی است که از فناوری محصولات ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) برای ایجاد تعریفی دوباره از تجربه اتاق نشیمن خانه هوشمند بهره می‌برد. مثلاً، کاناپه ارگونومیک و فناورانه ال‌جی با استفاده از توانایی‌های دستیار گوگل در تلویزیون LG SIGNATURE OLED و بلندگوهای هوش مصنوعی ال‌جی می‌تواند کاربر را تشخیص دهد و با تلویزیون و دیگر لوازم هوشمند موجود در منزل نظیر دستگاه تصفیه هوا و یخچال در تعامل باشد یا حتی سیستم روشنایی و گرمایشی هوشمند خانه را کنترل کند.

Smart-life-05_rev

این کاناپه می‌تواند زاویه نشستن و کوسن‌های پشت کمر را تا 5 حالت سفارشی مانند خواندن، آرامش، تماشای تلویزیون و گوش دادن به موسیقی از طریق فرمان صوتی با قابلیت فعال‌سازی از طریق برنامه کاربردی تلفن هوشمند تنظیم کند.

Smart-life-06

ال‌جی همیشه نیازها و آسایش کاربران را در سرلوحه کار خود قرار می‌دهد و از طریق فناوری‌های جدید تعبیه‌شده در محصولات و نیز راهبرد محصولات هوشمند با تمرکز بر ارائه کنترل و راحتی بیشتر برای مشتریان، مدام در حال شگفتی‌ آفریدن و خوشحال کردن آنهاست.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید