۱۱ اسفند ۱۴۰۱

زندگی هوشمند با محصولات و فناوری‌های ال‌جی

همانطور که جهان به طور فزاینده روی پایداری و همچنین حفظ محیط زیست متمرکز می‌شود، مردم در کارهای روزمره خودشان برای راهکارهای سازگار با محیط زیست ارزش بیشتری قائل می‌شوند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) برای اینکه از تلاش مردم برای انتخاب‌های سبزتر و داشتن سبک زندگی پایدارتر حمایت کند، این فرصت را در اختیار آن‌ها قرار داده تا خانه خودشان را با اکوسیستم خانه هوشمند ThinQ متحول کنند، ابزاری که نه تنها راحتی و آسایش را افزایش می‌دهد بلکه تأثیر زیست محیطی لوازم خانگی را نیز کاهش می‌دهد.

اکوسیستم LG ThinQ شامل مجموعه‌ای از محصولات، خدمات و یک برنامه سفارشی شده با هوش مصنوعی است که برای بهبود زندگی و همچنین به حداقل رساندن مصرف انرژی و آب طراحی شده است. به عنوان مثال، ماشین‌های لباسشویی مجهز به این برنامه ال‌جی به طور خودکار وزن و نرمی پارچع را تشخیص می‌دهند و الگوی شستشوی بهینه را انتخاب می‌کنند که ضمن صرفه‌جویی در مصرف آب و کاهش انرژی مصرفی، لباس‌های شما را نیز تمیز می‌کند.

برنامه LG ThinQ می‌تواند با تجزیه و تحلیل و همچنین یادگیری الگوهای استفاده، مصرف برق لوازم خانگی را بهینه کند؛ به عنوان مثال، اگر کاربر در شب کمتر یخچال را باز کند، مصرف انرژی آن در ساعات شب به کمترین میزان تنظیم می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران همچنین می‌توانند با نظارت و مدیریت از راه دور لوازم خانگی و همچنین خاموش کردن آن‌ها در صورت عدم استفاده، مصرف برق خودشان را به حداقل برساند. علاوه بر این، این برنامه می‎‌تواند به کاربران کمک کند تا با مشکل ضایعات مواد غذایی مقابله کنند و زمانی که مواد غذایی ذخیره شده در یخچال آن‌ها رو به انقضاء است، اعلان‌های تاریخ انقضاء را برای آن‌ها ارسال می‌کند.

شرکت ال‌جی متعهد است که اثرات زیست محیطی محصولات خود را در طول چرخه عمر آن‌ها با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست، ساده‌سازی فرآیندهای تولید و تبدیل مواد دور ریخته شده به منابع جدید به حداقل برساند. ال‌جی به عنوان بخشی از برنامه زندگی بهتر خودش در سال ۲۰۳۰، قصد دارد تا هفت سال دیگر با کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای تولید شده از فرآیندهای تولید، به وضعیت کربن خنثی برسد.

شرکت ال‌جی همچنین قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ میلادی حدود ۶۰ درصد از انرژی خودش را از فناوری‌های تجدیدپذیر تأمین کند. ال‌جی همچنین پیش‌بینی می‌کند که از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۳۰، از مجموع ۶۰۰۰۰ تن پلاستیک بازیافتی انباشه شده در تولید لوازم خانگی جدید استفاده کرده و ۹۵ درصد از زباله‌های ایجاد شده در محل‌های تولید خودش را بازیافت کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید