۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کلبه هوشمند ال‌جی رونمایی شد

ال‌جی از مفهوم «کلبه‌های هوشمند ال‌جی» رونمایی کرده که با فضای مسکونی تازه با هم‌گرایی فضا، لوازم خانگی و همچنین خدمات، تجربه‌ای متفاوت را برای مشتریان فراهم می‌کند.

کلبه هوشمند ال‌جی (LG Smart Cottage) که فعلا نامی آزمایشی است، یک خانه کوچک به سبک ویلا و کلبه است که با فناوری پیشرفته انرژی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس و همچنین لوازم خانگی ممتاز و متفاوت این شرکت، مجهز شده است. این خانه به صورت پیش ساخت است که در آن، سازه از قبل و در مکانی دیگر آماده و در محل مورد نظر نصب می‌شود.

نمونه اولیه کلبه هوشمند ال‌جی که این بار با ساختاری دو طبقه و یک اتاق و وسعت ۳۱.۴ متر مربع رونمایی شده است. اتاق نشیمن و آشپزخانه در یک فضا و سرویس بهداشتی جدا از آن‌ها است. در طبقه دوم نیز اتاق خواب قرار دارد. پنل خورشیدی ۴ کیلوواتی بر روی پشت بام این خانه نصب شده تا بخشی از انرژی مورد استفاده خودش را تولید کند.

اخیرا مشتریان بیشتری به دنبال سبک زندگی جدیدی همانند «کار و تعطیلات» یا ۵ روز در شهر و ۲ روز در روستا هستند. ال‌جی الکترونیکس با توسعه این کلبه‌های هوشمند به دنبال آن است تا راهکارهایی را مرتبط با نیازهای مشتریان فراهم کند و تجربیات نوآورانه‌ای را در اختیار آن‌ها قرار بدهد.

کلبه هوشمند ال‌جی فضایی است که چشم‌انداز ال‌جی مبنی بر «زندگی بهتر برای همه» را برای تمام افرار روی زمین فراهم می‌کند. در داخل این خانه، لوازم خانگی ممتاز مجهز به فناوری‌های مختلفی وجود دارند که بهره‌وری انرژی را افزایش می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به تصفیه‌کننده آب و ماشین ظرفشویی‌های برجسته اشاره کرد.

علاوه بر این، ال‌جی الکترونیکس یک سیستم خنک‌کننده و گرمایش پمپ حرارتی به نام Therma V Monobloc که در بازار اروپا به دلیل بهره‌روی بالای انرژی به هنگام استفاده برای تهویه مطبوع و گرمایش از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، در این کلبه هوشمند خودش استفاده کرده است.

شرکت ال‌جی الکترونیکس انتظار دارد مشتریانی که از کلبه‌های هوشمند این شرکت استفاده می‌کنند، بتوانند با ارزش‌های ESG این شرکت همسو شوند و در عین حال، اوقات فراغت را به زندگی خودشان بیافزایند و به راحتی کلبه‌ای شیک و جادار در حومه شهر یا روستا را در اختیار داشته باشند.

ال‌جی یک نمونه اولیه از کلبه‌های هوشمند خودش را در میدان لوک نصب کرده، میدانی که یک فضای فرهنگی پیچیده واقع در جینچئون گون است و توسط یک شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی به نام Manna CEA اداره می‌شود تا بدین ترتیب، مشتریان بتوانند به طور مستقیم ارزش متفاوت این کلبه‌های هوشمند را تجربه کنند.

به هنگام اجرای این طرح آزمایشی، افراد قادر خواهند بود تا از داخل این کلبه‌های هوشمند نیز دیدن کنند و از قابلیت‌های متفاوت آن مطلع شوند. البته باید توجه داشت که قبل از حضور در محل باید نسبت به رزرو تور اقدام کرد.

۱ نظر

ابوالفضل نوری ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ پاسخ

سلام مثل همیشه ال جی عالی

نظر دهید