۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

خلق روزی خاص برای کودکان معلول توسط ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس به منظور بزرگداشت روز کودکان که 5 ماه مه بود و از طریق فضای کار و کارمندان خودش تلاش کرد تا تجربیات و خاطرات بسیار جالب و خاصی را برای کودکان ایجاد کند.

ال‌جی الکترونیکس رویدادی به نام «امروز روز کودک است» (Today is Children’s Day) برگزار کرد که در آن، کودکان و نوجوانان معلول ساکن در مرکز توانبخشی آمسا (Amsa Rehabilitation Center) در انجمن رفاه اجتماعی کره جنوبی در گانگدونگ گو در سئول حضور داشتند.

ال‌جی برای سال‌های متوالی این رویداد ویژه و جالب را برگزار می‌کرد اما به دلیل همه‌گیری کرونا، از سال ۲۰۲۰ میلادی به این سمت امکان برگزاری آن وجود نداشت اما حالا پس از ۴ سال وقفه دوباره از سرگرفته شده است. در مجموع ۸۰ نفر از جمله ۳۸ کودک و نوجوان توان‌یاب در این جشن شرکت داشتند، جشنی که با حضور کارمندان شرکت ال‌جی الکترونیکس به صورت داوطلبانه بود و اعضای آکادمی دانشجویی کالج ESG نیز در آن حضور پیدا کردند و اوقات خوب و خوشی را پشت سر گذاشتند. در این روز، بازی‌های مختلفی در فضای داخل انجام شدند.

به منظور کمک به کودکان و نوجوانان دارای معلولیت در توسعه فعالیت‌های فیزیکی و خودسازی مثبت، این بازی‌ها شامل فعالیت‌های بدنی ساده مانند غلتاندن توپ گلف، پرتاب کفش، دویدن، گذر از هولا هوپ و بینگو بوده است. کیم جی یون از بخش فروش ال‌جی الکترونیکس در این رویداد شرکت کرده و اظهار داشته: «من اغلب در برنامه‌های داوطلبانه کارمندان ال‌جی الکترونیکس شرکت می‌کنم.»

علاوه بر این، پارک هوشمند ال‌جی (LG Smart Park) در چانگ‌ونگ به یک پارک سرگرمی برای خانواده‌های کارمندان و شرکای ال‌جی الکترونیکس در بزرگداشت روز کودکان تبدیل شده بود. در این روز رویدادی نیز با دعوت از ۶۰۰۰ کارمند ال‌جی الکترونیکس و شرکای این شرکت و خانواده‌های آن‌ها که در پارک هوشمند ال‌جی کار می‌کنند، برگزار شد. برنامه‌های مفرحی برای کودکان در فضایی قرار داده شده بود که کارمندان در آن کار می‌کنند و از جمله این برنامه‌ها نیز می‌توان به تهیه غذا، مونتاژ بلوک و اجرای شعبده‌بازی اشاره کرد. در همین حین، ال‌جی الکترونیکس فعالیت‌های مختلفی را نیز برای خانواده‌ها تدارک دیده تا از گذراندن اوقات خود در بخش‌های مختلف این مکان‌های تجاری لذت ببرند.

در ماه جاری میلادی نیز پارک علمی ال‌جی (LG Science Park) در ماگوک و پردیس تحقیق و توسعه سئوچو ال‌جی الکترونیکس (Seocho R&D Campus of LG Electronics) رویدادهای خانوادگی برگزار کردند و یک منطقه بازی و برنامه‌های خانوادگی بسیار متنوعی برای کودکان کارمندان این شرکت‌ها فراهم آوردند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید