۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

غرفه برجسته ال‌جی در GQ Suit Walk تایوان

هر ساله در شهر تایپه در تایوان، صدها نفر از همه سنین گردهم جمع می‌شوند و در رویداد GQ Suit Walk بهترین لباس‌ها را به تن می‌کنند تا عشق و علاقه متقابل خودشان را نسبت به لباس‌های خوش دوخت جشن بگیرند. این نمایشگاه که به عنوان نسخه تایوانی از یک نمایشگاه مد ایتالیایی به نام Pitti Uomo شناخته می‌شود، امسال دهمین سال خودش را پشت سر می‌گذراند و نزدیک به هزار نفر از عاشقان کت و شلوار از جمله افراد مشهور را گردهم آورده است. با تجمع تعداد بسیار زیادی از علاقه‌مندان به کت و شلوار در پایتخت تایوان، غرفه‌های مختلفی از برندهای منتخب و تم‌های متنوع راه‌اندازی شد تا به یادماندنی‌ترین راهپیمایی کت و شلواری تا به امروز را رقم بزنند.

وقتی صحبت از پارچه‌های ظریف استفاده شده در لباس‌های گران قیمت به میان می‌آید، مراقبت روزانه از آن‌ها برای اینکه سال‌ها به بهترین شکل ممکن حفظ شوند، ضروری است. برای نشان دادن توانایی منحصربه‌فرد ال‌جی در صرفه‌جویی در وقت و انرژی مشتریان در جهت اتو کردن، گردگیری یا ضدعفونی لباس‌هایشان، این شرکت این نوآوری مفید را در غرفه اختصاصی خودش در GQ Suit Walk به نمایش گذاشته است.

ال‌جی تایوان مجموعه‌ای از رویدادها را برای کمک به بازدیدکنندگان به ویژه نسل جوان تدارک دیده که عاشق ال‌جی استایلر (LG Styler) شوند. یک غرفه ویژه عکس در اینجا وجود دارد که به جوانان این فرصت را می‌دهد تا به همراه دوستان خود در کت و شلوار عکس بگیرند و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در اتاق رختکن جنتلمن ال‌جی استایلر، مهمانان می‌توانند زندگی یک مدل را برای یک روز تجربه کنند و تمام ۳۸۰ شرکت‌کننده‌ای که تجربه ال‌‎جی استایلر را تکمیل کردند، یک ادکلن گران قیمت دریافت کردند تا یک روز باورنکردنی و به‌یادماندنی را سپری کرده باشند.

علاوه بر این، بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی می‌توانند به صورت مستقیم این محصول را تجربه کنند تا درک بهتری از ویژگی‌های آن مانند آویز متحرک داشته باشند که باکتری‌ها و آلرژن‌ها را از بین می‌برد. ال‌جی استایلر همچنین با فناوری TrueSteam همراه شده و در ترکیب با ویژگی Pants Crease Care، شلوارهای بدون چروکی را در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار می‌دهد.

بازیگر تایوانی مشهور یو نینگ تسو نیز در غرفه ال‌جی شرکت کرد و همین نیز سبب جلب توجه طرفداران جوان به این سمت شد که از تماشای لباس پوشیدن وی و استفاده از ال‌جی استایلر بسیار به وجد آمدند. طبق مصاحبه‌ای که توسط ال‌جی تایوان انجام شده، بیش از نیمی از افرادی که از غرفه ال‌جی دیدن کردند، این محصول را امتحان کرده‌اند و گفته‌اند که به درک بسیار خوبی از کمد بخار هوشمند دست پیدا کردند و اظهار داشتند که عملکردهای ال‌جی استایلر برای مراقبت از لباس‌های پیچیده عالی است. این در حالی است که حتی برخی از آن‌ها علاقه‌مند به خرید این محصول بودند.

ال‌جی تایوان با ایجاد فضایی که در آن مردم می‌توانند اشتیاق خودشان را برای مد به اشتراک بگذارند و با دوستان‌شان تعامل داشته باشند، ال‌جی استایلر را با موفقیت در میان افراد شیک‌پوش و حرفه‌ای برجسته کرده و نسل‌های جوان را بیشتر با آن آشنا کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید