۲۴ آبان ۱۳۹۷

ماشین لباسشویی LG SIGNATURE TWINWash؛ یک محصول شیک، زیبا و پیشرفته برای آشپزخانه

با ماشین لباسشویی LG SIGNATURE TWINWash ال‌جی سیگنچر هر بخش از خانه شما زیبا به نظر می‌رسد. 

ماشین لباسشویی LG SIGNATURE با ظاهر متمایزش نسخه پیشرفته از TWIN Wash ال‌جی است که در CES 2016 به معرفی عموم درآمد. ماشین لباسشویی ۲۴ اینچ LG SIGNATURE که درب آن از جلو باز می‌شود بادوام‌تر، راحت‌تر و پیشرفته‌تر از مدل‌ قبلی بوده و از ماشین لباسشویی کوچک و متفاوت MINI Wash در زیر ماشین لباسشویی اصلی برخوردار است.

LG2_washer2

طراحی کمینه‌گرا در ماشین لباسشویی LG SIGNATURE با رابط کاربری Quick Circle زیبایی جلوه‌گر می‌شود که لمسی است و روی درب شیشه‌ای با زاویه ۱۷ درجه تعبیه شده است تا مشاهده آن در زمان ایستادن را آسان‌تر کند. درب این ماشین لباسشویی از نوع Push Open است که با فشار ملایم باز می‌شود. این قابلیت در زمانی که دست شما پر است بسیار مفید واقع خواهد شد. لایه لعابی نیز به ماشین لباسشویی ظاهری مدرن و باشکوه می‌دهد که اثر انگشت را جدب نمی‌کند و پوسیده نمی‌شود.

2018-LG-SIGNATURE-Washer-Dryer-e1535357207616

معمولا در ساخت ماشین لباسشویی خیلی به طراحی آن توجهی نمی‌شود و معمولا فقط به عملکرد آنها توجه شده آنها را در گوشه‌ای در رخت‌شوی‌خانه به دور از چشم‌ها نگه‌داری می‌کنند. با این حال، لباسشویی LG SIGNATURE TWINWASH از جوهره عملکرد لباسشویی الهام گرفته و به گونه‌ای طراحی شده تا حس خاصی را منتقل کند. طراحی ساده، ارگونومیک و متناسب این لباسشویی، کمال و پیچیدگی را به نمایش می‌گذارد. این لباسشویی بدون هیچ زحمتی با فضای خانه هماهنگ شده و جلوه‌ای بی‌انتها به هر محیطی می‌دهد و در عین حال به خاطر فناوری Centum SystemTM ال‌جی در سکوت کامل به کار خود ادامه می‌دهد.

محصولات پریمیوم و پیشرفته LG SIGNATURE با فکر طراحی شده‌‌اند تا در عین حالی که از لحاظ طراحی منحصربه‌فرد هستند، به جوهره کاربردی محصول هم وفادار باشند و تجربه زیبایی که همه انسان‌ها به دنبال آن هستند را ارائه دهند. به تصویر کشیدن جوهره، منبع الهام‌بخش پشت فلسفه برند LG SIGNATURE است. با از میان برداشتن المان‌های غیرضروری، برند LG SIGNATURE پیشرفته‌‌ترین فناوری را در قالبی زیبا و ساده عرضه می‌کند. همچنین طراحی خاص و استثنایی این محصولات، هدف اصلی و کاربردی بودن آن را تقویت می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید