۱۷ اسفند ۱۳۹۹

عرضه آپدیت اندروید 10 برای ال جی K41s در ایران

وب سایت زومیت: ال جی K41s در ایران آپدیت اندروید 10 را دریافت کرد.

ال جی K41s را با سیستم‌عامل اندروید 9 در بازار عرضه کرد. این گوشی اقتصادی به‌تازگی به‌روزرسانی اندروید 10 را در ایران دریافت کرده است.

ال جی کی 41 اس (LG K41s)‌ در اوایل سال ۲۰۲۰ به‌عنوان یکی از گوشی‌های اقتصادی شرکت کره‌ای روانه‌ی بازارهای جهانی شد و سپس در ایران در دسترس قرار گرفت. این گوشی هوشمند با مشخصات و قیمتی که دارد،‌ کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که می‌خواهند گوشی نیازهای اولیه‌شان را رفع کند.

ال جی K41s از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ IPS LCD با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده می‌‌کند، وزنش به ۱۹۱٫۷ گرم می‌رسد و مجهز به پردازنده‌ی ۱۲ نانومتری هلیو P22 مدیاتک است. ال جی کی 41 اس ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیر‌ه‌سازی و سه گیگابایت حافظه‌ی رم دارد و در پنل پشتی از چهار دوربین میزبانی می‌کند.

با ال‌جی K41s بیشتر آشنا شوید: معرفی ال ‌جی K41S ؛ میان رده‌ای با 4 دوربین برای عکاسی به 4 روش

ال جی K41s هنگام عرضه به بازار دارای سیستم‌عامل اندروید 9 بود. ال جی پیش‌تر وعده داده بود که سیستم‌عامل گوشی را به‌روزرسانی کند و اکنون به‌روزرسانی اندروید 10 برای این گوشی هوشمند در ایران در دسترس قرار گرفته است. کاربران LG K41s نوتیفیکیشنی روی گوشی دریافت می‌کنند که آن را به دانلود به‌روزرسانی جدید قادر می‌سازد. به ‌نظر می‌رسد حجم به‌روزرسانی اندروید 10 گوشی ال جی K41s به ۱٫۴ گیگابایت می‌رسد.

اندروید 10 تغییرات به ‌خود دیده است تا تجربه‌ی کاربری ارائه‌شده توسط گوشی را بهبود بدهد. به‌روزرسانی، نسخه‌ی رابط کاربری K41s را به LG UX 9.0 ارتقا می‌دهد. این رابط کاربری ژست‌های لمسی برای ناوبری دارد و بهبودهایی روی حالت تاریک اعمال می‌کند. ال جی K41s دستگاهی اقتصادی است و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم خیلی سریع به اندروید 11 به‌روزرسانی شود.

فرهنگ حشمتی، کارشناس زومیت، در بررسی ال جی K41s می‌گوید این گوشی «جزو بهترین گوشی‌های زیر چهار میلیون تومان بازار محسوب می‌شود» و نقاط قوتی مثل گواهی نظامی برای مقاومت بدنه و کیفیت صدای خیلی خوب و عملکرد رضایت‌بخش دوربین‌ها در روز دارد.

منبع: وب سایت زومیت

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید