۱۷ اسفند ۱۳۹۹

خانه‌های بدون کربن ال‌جی را آنلاین تماشا کنید

ال‌جی با مجموعه لوازم خانگی، پنل خورشیدی، فناوری‎‌های تهویه مطبوع هوا (HVAC) و همین طور لوازم الکترونیک مصرفی خلاقانه و مدرن خود در خانه‌های TNAH (خانه امریکایی جدید) و TNAR (بازسازی مدل امریکایی جدید) توانسته بازده و کارایی، امکانات ارتباطی،آسایش مشتریان و مصرف بهینه انرژی را تا سطح بالایی ارائه دهد.

این خانه‌های جدید به صورت تجربه‌ای کاملا مجازی در نمایشگاه بین‌المللی سازندگان IBSx در سال 2021 در ماه میلادی جاری در شهر اورلاندوی ایالت فلوریداری امریکا به نمایش آنلاین درآمدند.

خانه‌های TNAH و TNAR ال‌جی در سال 2021 در قله فناوری خانه‌های نمادین هستند و نشان می‌دهند چطور هر خانه می‌تواند محیط و فضایی با کارایی زیاد و فناوری پیشرفته را به نمایش بگذارد و چطور می‌توان ساخت‌وسازها و معماری مدرن امروز و نیز فناوری و خلاقیت در لوازم خانگی را در مسیر کاهش انرژی و افزایش بهره‌وری به کار برد تا زندگی روزمره مردم بهتر شود. لازم به ذکر است ال‌جی الکترونیکس توانستته هفت مرتبه ستاره انرژی (ENERGY STAR Partner) را از آن خود کند و برای خانه‌های جدید و مدرن بدون کربن خود نیز عنوان NAHB Platinum Partner را کسب کرده است.

LG-Net-Zero-Image-02

خانه‌های Net Zero یا بدون کربن

در این دو خانه نمادین، محصولات پیشرفته ال‌جی با عملکرد و راندمان بالایی گنجانده شده‌اند که مشتریان همیشه در هنگام خرید یا بازسازی خانه به دنبال آنها بوده‌اند. کسب تاییدیه استاندارد ملی خانه‌سازی سبز و ستاره انرژی و همین طور تأییدیه Net Zero شورای ساختمان سبز ایالات ‌متحده از جمله افتخارات این دو خانه عاری از ردپای کربن ال‌جی هستند.

  • خانه بدون کربن TNAH ال‌جی

این خانه یک خانه سه طبقه شگفت‌انگیز با کاربری مسکونی است که از نوین‌ترین طرح‌ها با محوریت زندگی شهری بهره می‌برد. خانه 514 متری 3 خوابه TNAH از پروژه‌های شرکت طراحی فیل‌کین بوده و 4 حمام کامل و یه حمام کوچک دارد. گاراژ این خانه 3 خودرو را در دل خود جای می‌دهد و علاوه بر اینها، سالن ورزش خلاقانه و امکانات رفاهی دیگری که بر مبنای مصرفه بهینه انرژی تعبیه شده‌اند از مشخصات بارز خانه‌های عاری از کربن Net Zero ال‌جی است.

  • خانه بدون کربن TNAR ال‌جی

خانه 722 متری TNAR ال‌جی در سال 1973 توسط شرکت معماری فرانک لیوید رایت ساخته و توسط شرکت طراحی E2 Homes در سال 2021 بازسازی شده است. خانه TNAR یک خانه بزرگ 6 خوابه با آشپزخانه مدرن است که 6 حمام کامل و 2 حمام کوچک دارد. در این خانه مدرن، که فضای سرگرمی در فضای بیرونی و استخر بزرگ، اسپا و بهارخواب دارد، مصرف انرژی به صورت کاملا بهینه صورت می‌گیرد.

LG-Net-Zero-Image-03

استفاده از انرژی تجدیدپذیر

ال‌جی به منظور پیشتیبانی از طراحی بدون کربن برای تامین انرژی این خانه‌ها در پشت بام خانه‌های TNAH و TNAR که طراحی جذابی دارند از 40 ماژول‌ خورشیدی 60 سلولی NeON 2 خود استفاده کرده است. این ماژول‌ها از بازده و راندمان بالایی برخوردارند که با کمک دریافت نور خورشید انرژی بالایی تولید می‌کنند و در عین حال نیز با چشم‌انداز و طراحی خانه نیز یکپارچه می‌شوند.

LG-Net-Zero-Image-04

آشپزخانه‌‌های باب میل سرآشپزها

آشپزخانه‌های این دو خانه همان چیزی است که هر سرآشپز می‌پسندند. در این آشپزخانه‌ها، از لوازم خانگی پیشرفته‌ ال‌جی مانند اجاق‌گازهای فردار حرفه‌ای، یخچال‌، فریزر، یخچال‌های ویژه نوشیدنی و غیره استفاده شده که همگی از محصولات برند لوکس و مشهور Signature Kitchen Suite ال‌جی هستند. علاوه بر این، یخچال‌ و ماشین‌های ظرف‌شویی ال‌جی که تأییدیه ستاره انرژی را دارند و نیز لوازم‌خانگی Signature Kitchen Suite از نوآوری‌های‌ بزرگی برخوردارند: گازهای فردار حرفه‌ای از قابلیت sous vide، پخت القایی و گازی و یخچال منحصربه‌فرد توکار دو کشویی که می‌تواند زیر کانتر آشپزخانه تعبیه شود.

با وبلاگ ال‌جی همراه باشید تا در مطالب آینده، در مورد این آشپزخانه‌های عالی بدون کربن بیشتر بدانید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید