۱۴ فروردین ۱۳۹۹

با مانیتور UltraFine 5K ال‌ جی، نهایت بهره‌وری و سرگرمی را تجربه کنید

وقتی مانیتور UltraFine 5K ال‌ جی داشته باشید، قرنطینه خانگی هم لذت بخشه و اصلا حوصله تون سر نمیره.

این مانیتور جدید ال جی برای افزایش مهارت‌های تولیدی طراحی شده است و عملکرد قدرتمندی را در کنار جدیدترین امکانات ارتباطی فراهم می‌کند. مانیتور 5K ال جی با پشتیبانی از Thunderbolt 3 و USB Type-C یک همراه ایده‌آل برای نوت‌بوک‌های مک جدید و دسکتاپ‌ها و هم چنین آیپد پرو به شمار می‌رود.

مانیتور ۵K ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد تا یک پایگاه مک چند منظوره برای ویدئو، صدا و انتقال اطلاعات از طریق یک کابل در اختیار داشته باشند. مانیتور UltraFine 5K ال‌جی به لطف وجود قدرت ۹۴ واتی خود می‌تواند هر میزبان مجهز به پورت USB-C مانند مک یای آیپد را شارژ کند.

مانیتور عریض UltraFine 5K ال‌جی برای برآورده کردن نیاز طراحان، عکاسان و فیلمبرداران خلاق و نوآور طراحی شده و جزییات دقیق و رنگ‌های چشمگیری دارد. این مانیتور از گاموت رنگ وسیع P3 و روشنایی ۵۰۰ نیت برای تصاویر بهینه‌ای برخوردار است که نیاز به کالیبره شدن ندارند. مانیتور جدید ال‌جی از ۲۱۸ پیکسل در هر اینچ و در مجموع بیش از ۱۴.۷ میلیون پیکسل بهره می‌برد که هنگام مشاهده چندین پنجره و ابزار به صورت همزمان تصاویر را به طرز باورنکردنی طبیعی و زنده و متن‌ها را بسیار واضح نشان می‌دهد. دوربین، میکروفون و بلندگوهای استریو تعبیه‌شده در این محصول تجربه چندرسانه‌ای توانمندی را میسر می‌کنند.

مانیتور UltraFine 5K با ارتفاع قابل تنظیم و محور متحرک برای ارائه نهایت آسایش و راحتی کاربران طراحی شده است. این مانیتور با macOS Mojave 10.14.6 و iOS 12.4 سازگاری دارد و کاربران می‌توانند روشنایی و صدا را به صورت مستقیم از نوار لمسی یا صفحه کلید مک‌بوک پرو کنترل کنند. حسگر نور محیط در این مانیتور به صورت خودکار روشنایی نمایشگر را در زمان اتصال به مک تنظیم می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید