۱۱ اسفند ۱۳۹۸

نمایشگاه Gameathlon 2020 یونان توانمندی‌ محصولات ال‌ جی در بازی‌ را به نمایش گذاشت

اگر از کاربران پیگیر و جدی بازی‌های کامپیوتری درباره تأثیر یک مانیتور خوب سؤال کنید، همگی بی‌اغراق وجود آن را تفاوت میان بردوباخت می‌دانند.

برای آنکه گیمرها بتوانند بازی‌های موردعلاقه‌شان را زندگی کنند، کارخانه‌های تولید مانیتور مدت‌ها است به دنبال توسعه و تولید مانیتورهای ویژه بازی هستند تا تصاویری روان‌تر و واقع‌گرایانه‌تر ارائه کرده و زمان پاسخگویی سریع‌تر و عالی‌تری را هنگام بازی فراهم آورند.

ال‌جی از سال ۱۹۶۶ با خروج اولین تلویزیون از خط تولیدش، وارد صنعت نمایشگرها شد؛ و از آن هنگام تا کنون توسعه و تولید برخی از مبتکرانه‌ترین نمایشگرها را در کارنامه خود دارد. مانیتورهای گیمینگ تخصصی ال‌جی تکنولوژی‌های پیشرفته و عملکردهای ویژه‌ای را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند که از نظر کیفیت تصویر خارق‌العاده همراه با نرخ تجدید سریع و حداقل تأخیر، بهترین‌های این صنعت به شمار می‌آیند. مانیتورهای بهبود‌یافته و تلویزیون‌های OLED این شرکت نه‌تنها بهترین گرافیک ممکن برای بازی را خلق می‌کنند، بلکه با تأمین مزایایی در مقیاس ثانیه به بهترین بازیکنان امکان دفاع از سرزمین خود و پیروزی بر دشمنان را می‌دهند.

Greece-Gameathlon-04

ماه ژانویه امسال دریکی از محبوب‌ترین رویدادهای گیمینگ یونان با نام Gameathlon ال‌جی فرصت یافت تا به افسانه‌های موجود درباره جدیدترین نمایشگرهای ویژه گیمینگ خود رنگ حقیقت بخشیده و توانمندی آن‌ها را به اثبات برساند.

امسال هم Gameathlon با جذب بیش از ۲۵۰۰۰ بازدید‌کننده، بهتر و بزرگ‌تر از هرسال نهمین دوره رویداد سالانه خود را در ورزشگاه Tae Kwon Do شهر Palio Faliro برگزار کرد. ال‌جی هم به‌عنوان اسپانسر طلایی Gameathlon 2020 در دو غرفه با تم مرتبط با شعار سال رویداد (Bring the Game to Life)، میزبان گروه‌های مشتاقی بود که به دنبال تجربه آخرین دستاوردهای ال‌جی در حوزه گیمینگ بودند.

تلویزیون OLED ال‌جی با قابلیت NVIDIA G-SYNC و مانیتور LG UltraGear گل سرسبد توانمندی‌های ال‌جی در این نمایشگاه بودند. هر دو تجربه بازی با چنان کیفیت بالایی را به نمایش گذاردند که توانستند تأثیر فراوانی در ذهن مخاطبان آگاه این رویداد از قبیل گیمرهای حرفه‌ای و طرفداران تکنیکی بازی به‌جای بگذارند.

Greece-Gameathlon-01

به‌عنوان اولین تولیدکننده تلویزیون سازگار با NVIDIA G-SYNC، ال‌جی جدیدترین مدل‌های تلویزیون OLED خود را به‌گونه‌ای طراحی کرده تا تجربه بازی روی نمایشگر بزرگ را با فتح قله‌های تازه هیجان همراه کند. با پشتیبانی از نرخ تجدید متغیر (VRR)‌ و زمان پاسخگویی بی‌همتا در صنعت تلویزیون، OLED ال‌جی روان‌ترین و شفاف‌ترین نمایش ممکن درصحنه‌های اکشن را فراهم آورده است. حاضران در Gameathlon پس از مواجهه با جدیدترین عناوین بازی روی نمایشگرهای ال‌جی (که تا به اینجا عنوان بهترین نمایشگر گیمینگ را از آن خود کرده‌اند)، هنگام توصیف تجربه بازی و کیفیت تصویر نتیجه را بی‌نقص و یکپارچه عنوان کردند.

با محو مرز میان واقعیت و مجازی، جدیدترین مانیتورهای UltraGear ال‌جی با کیفیت تصویر فوق‌العاده واقع‌گرایانه و سرعت خارق‌العاده، تجربه شناوری نفس‌گیری در دنیای بازی را برای گیمرها رقم می‌زنند. به خدمت گرفتن نمایشگر یک میلی‌ثانیه‌ای Nano IPS با طیف رنگ وسیع و نرخ تجدید بسیار سریع ۱۴۴ هرتزی و همچنین سازگاری با G-SYNC و VESA DisplayHDR 600، این مانیتورهای ال‌جی توانایی لازم را برای تأمین تمامی خواسته‌های گیمرها دارند.

Greece-Gameathlon-03

غرفه‌های ال‌جی در این نمایشگاه بیش از ۱۱ هزار بازدیدکننده را میزبانی کردند و از این میان ۷۲۰۰ نفر شرکت‌کنندگان مسابقات بودند که توانستند تجربه دست اولی از مزیت‌های گیمینگ ال‌جی داشته باشند.

علاوه بر این حضور GRamers هم زینت‌بخش غرفه ال‌جی در نمایشگاه بود. این تیم گیمر یونانی از حرفه‌ای‌های ورزش الکترونیک و صاحب یکی از پربیننده‌ترین کانال‌های یوتیوب در این حوزه هستند. اعضای تیم GRamers علاوه بر گفتگو و سلفی گرفتن با طرفدارانشان در غرفه ال‌جی، در برگزاری مینی-مسابقات Fortnite هم همکاری داشتند. در پایان نیز جوایز ویژه‌ای از سوی ال‌جی به برندگان این مسابقه اهدا شد.

با مشارکت فعالانه در Gameathlon یونان، ال‌جی چیزی را به نمایش گذارد که گیمرهای جهان علاقه فراوانی به آن دارند: اینکه شرکت ال‌جی به‌اندازه آن‌ها درباره گیمینگ جدی است. جدیدترین مانیتورهای UltraGear و تلویزیون OLED ال‌جی نیز از ابتدا با هدف تأمین تجربه‌های گیمینگ فراموش‌نشدنی طراحی و مهندسی‌شده‌اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید