۱۸ خرداد ۱۴۰۰

محتوای تلویزیون آموزشی ال‌ جی و HIGHBROW ؛ کارشناسی‌شده برای کودکان نوآموز

ویدیوهای محبوب از Highbrow گزینه‌های آموزش را برای کودکان در تلویزیون‌های ال‌جی گسترش می‌دهد.

ال‌جی و Highbrow، پلتفرم محبوب آموزش ویدئو و بدون تبلیغ برای کودکان، از طریق فروشگاه محتوای ال‌جی در 145 کشور جهان به تلویزیون ال‌جی می‌آید. تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی که از سیستم عامل webOS نسخه 4.0 و بالاتر استفاده می‌کنند اولین تلویزیون‌هایی هستند که برای کودکان حداکثر 11 سال، والدین و مربیان، محتوای آموزشی متناسب با سن و نیازهای هر کودک نوآموز را در هایبرو (Highbrow) در اختیار شما قرار می‌دهد.

برنامه هایبرو یک مجموعه جذاب از فیلم‌های آموزشی دارد که با دقت ساخته شده و با سن و علاقه هر یادگیرنده مطابقت دارند و از فناوری اختصاصی برای یک تجربه مشاهده شخصی استفاده می‌کنند. هایبرو بیش از 10 هزار ویدیو از کتابخانه خود با موضوعات مختلف از علوم، علوم انسانی، ریاضیات، موسیقی، هنر، زبان و موارد دیگر توصیه‌هایی را ارائه می‌دهد. هایبرو برای ارائه محتوای تازه و جذاب خود، با بیش از 200 سازنده جهانی از جمله Pinkfong که بیشتر با آهنگ و ویدیوی Baby Shark معروف است، کار می‌کند. هایبرو به عنوان یک پلتفرم یادگیری آنلاین مورد اعتماد جهانی، در حال حاضر در بیش از صد مدرسه در سراسر جهان استفاده می شود.

Highbrow-01-411x248

با توجه به اینکه یادگیری از راه دور هنوز بر زندگی دانش‌آموزان مسلط است، تلویزیون در بسیاری از کشورها به ابزار آموزش ابتدایی تبدیل شده است. تلویزیون‌های ال‌جی با webOS با داشتن بیش از دوازده برنامه آموزشی، به زبان آموزان جوان امکان دسترسی به انتخاب گسترده‌ای از محتوای آموزشی را می‌دهد در حالی که مرورگر وب پیشرفته تجربه کاربری مناسبی را برای همه سنین فراهم می‌کند.

با استفاده از ویژگی‌های بازتاب صفحه نمایش در تلویزیون‌های ال‌جی، می‌توان محتوای تلفن‌های هوشمند سازگار، تبلت‌ها و رایانه های شخصی را با استفاده از LG Magic Tap در اندروید یا Airplay برای دستگاه های اپل بر روی صفحه تلویزیون تکرار کرد. قابلیت Magic Tap همچنین به تلفن‌های هوشمند سازگار اجازه می‌دهد تا از طریق NFC به کنترل جادویی LG Remote Magic در تلویزیون‌های 2021 ال‌جی متصل شوند و زبان آموزان این امکان را داشته باشند تا صدای تلویزیون را از طریق هدفون یا ایربادز برای حفظ حریم خصوصی و غوطه‌وری بیشتر بشنوند.

از آنجا که محافظت از چشم بینندگان در حین یادگیری به همان اندازه ارائه کیفیت تصویر فوق العاده مهم است، نمایشگرها در تمام تلویزیون‌های OLED 2021 ال‌جی بدون لرزش و بدون تابش خیره‌کننده توسط UL تأیید می شوند. علاوه بر این، تلویزیون هایOLED ال‌جی تاییدیه TÜV Rheinland Eyesafe دارند. با تأیید والدین، می توان اطمینان داشت که سلامت چشم بچه‌های کوچک آنها در معرض خطر نیست.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید