۱۴ بهمن ۱۳۹۹

تلفن‌ هوشمند و میان‌رده جذاب ال جی K41S در بازار ایران

عرضه تلفن‌ هوشمند ال جی K41S در ایران آغاز شده است. شما می‌توانید برای خرید حضوری به فروشگاه‌های رسمی ال‌جی موبایل و برای خرید آنلاین به فروشگاه‌‌های آنلاین ال‌جی مراجعه کنید.

 ال جی K41S محصولی است که برای ارائه تجربه کاربری درجه یک شامل امکانات دوربین ارتقا یافته، قابلیت‌های چندرسانه‌ای و عملکرد کلی بهتر با قیمت مقرون به صرفه طراحی شده است.

تلفن هوشمند و میان رده ال جی K41S مجهز به چهار دوربین در پنل پشت با آرایش خطی است؛ یعنی دوربینی که برای اولین بار در تلفن‌های هوشمند خانواده K به کار رفته است.

ال جی K41S به نمایشگر ۶٫۵ اینچ HD+ FullVision با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و دوربین قطره‌ای مجهز شده است. این تلفن هوشمند ۲۰۲۰ سری K با نمایشگرهای سینمایی که حاشیه باریک‌تری نسبت به نسل قبلی خود دارد برای بهبود تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده طراحی شده‌ است.

باتری پرقدرت ۴ هزار میلی‌آمپر، صدای فراگیر و سه بعدی DTS:X برای تجربه صدای واقعی ۷٫۱ کاناله با هدفون و استاندارد نظامی MIL-STD-810G برای دوام و قدرت برای بیشتر شدن جذابیت‌های این عضو جدید خانواده K ال جی از نظر مشتریانی ارائه شده‌ است که مشتاقانه می‌خواهند تجربه تلفن هوشمند میان رده خود را با قیمتی مقرون به صرفه ارتقا دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید