۰۹ بهمن ۱۳۹۹

جدیدترین تلفن‌های هوشمند سری K ال‌جی در بازار ایران

تلفن‌های هوشمند سری K ال‌جی با امکاناتی واقعا تحسین‌برانگیز وارد بازار ایران شدند.

سری K ال‌جی در مدل‌های ال جی K61، ال جی K51S و ال جی K41S محصولاتی هستند که برای ارائه تجربه کاربری درجه یک شامل امکانات دوربین ارتقا یافته، قابلیت‌های چندرسانه‌ای و عملکرد کلی بهتر با قیمت مقرون به صرفه طراحی شده‌اند.

هر کدام از این تلفن‌های هوشمند مجهز به چهار دوربین در پنل پشت با آرایش خطی هستند که اولین بار در تلفن‌های هوشمند خانواده K به کار رفته است: یک دوربین اصلی با رزولوشن بالا، یک دوربین زاویه گسترده، یک حسگر عمق و یک لنز ماکرو. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل در محصول پیشرفته‌تر این مجموعه یعنی ال جی K61 بالاترین رزولوشن را در میان تلفن‌های هوشمند ال‌جی دارد. ال جی K51S نیز با دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسل از نظر تعداد پیکسل‌ها از گوشی‌های قبلی ال جی سبقت گرفته است. با این دوربین‌های ایده‌آل که برای هر وضعیتی مناسب هستند، ثبت جادوی تمامی لحظات به یادماندنی تا کنون به این سادگی و مفرحی نبوده است.

ال جی K61 مجهز به نمایشگر بسیار واضح ۶٫۵ اینچ FHD+ FullVision با نسبت تصویر ۱۹٫۵ به ۹ است در حالی که نمایشگر ال جی K51S کمی باریکتر است و ابعاد ۶٫۵ اینچ HD+ FullVision با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ دارد. نمایشگر هر دوی این تلفن‌های هوشمند یک سوراخ ریز ساده برای دوربین دارد اما ال جی K41S به نمایشگر ۶٫۵ اینچ HD+ FullVision با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و دوربین قطره‌ای مجهز شده است. هر سه تلفن هوشمند ۲۰۲۰ سری K با نمایشگرهای سینمایی که حاشیه باریک‌تری نسبت به پیشینیان خود دارند برای بهبود تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده طراحی شده‌اند.

باتری پرقدرت ۴ هزار میلی‌آمپر، صدای فراگیر و سه بعدی DTS:X برای تجربه صدای واقعی ۷٫۱ کاناله با هدفون و استاندارد نظامی MIL-STD-810G برای دوام و قدرت برای بیشتر شدن جذابیت‌های این سه عضو جدید خانواده K ال جی از نظر مشتریانی ارائه شده‌اند که مشتاقانه می‌خواهند تجربه تلفن هوشمند میان رده خود را با قیمتی مقرون به صرفه ارتقا دهند.

برای خرید ال جی K61، ال جی K51S و ال جی K41S

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید