۱۴ اسفند ۱۳۹۹

نقشی برجسته برای نوآوری ال‌جی در جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی

مرکز سینمایی بوسان که در سال 2011 تأسیس شد، مکان رسمی جشنواره بین المللی فیلم بوسان کره جنوبی، یکی از محبوب ترین رویدادهای نمایش سالانه سینما در آسیا است.

این ساختمان متمایز میزبان جشن‌های افتتاحیه و اختتامیه جشنواره‌های مشهور است اما اکنون خانه ستاره دیگری است – فیلم LED شفاف (Transparent LED Film) و شگفت انگیز ال‌جی الکترونیکس!

پیشرفته‌ترین فیلم LED شفاف ال‌جی در یکی از پنجره‌های وسیع مرکز سینمایی بوسان نصب شده و بسیار چشم نواز و خیره‌کننده است؛ به طوری که بازدیدکنندگان و عابران پیاده را در حالی که با حیرت به فیلم‌ها و تصاویر پرجنب و جوش و فوق‌العاده خیره می‌شوند در مسیر میخکوب می‌کند. این سازه عظیم مساحت 206 متر مربعی (45 متر در 4.5 متر) را پوشش می‌دهد تا منظره‌ای پویا و رنگارنگ ایجاد کند که تماشای آن نفسگیر و خیره‌کننده است.

Busan-Film-Festival-02

قابل توجه‌ترین قسمت فناوری LED Transparent LED Film به وضوح شفافیت آن است که تا 73 درصد نور را می‌توان از طریق آن عبور داد؛ چیزی قابل مقایسه با شیشه رنگی اتومبیل. وقتی نمایشگر خاموش است، پنجره شبیه صفحه شیشه‌ای معمولی است اما وقتی روشن می‌شود، به شکلی جادویی به صفحه‌ای چشمگیر از رنگ‌ها تبدیل می‌شود که ناگهان ظاهر می‌شود و تصاویر توجه همه را به خودش جلب می‌کند.

Busan-Film-Festival-03

ضخامت بسیار اندک 2 میلی‌متری فیلم به این معنی است که فیلم می‌تواند به گونه‌ای تنظیم شود که در منطقه نصب قرار گیرد. احساس باز بودن فیلم Transparent LED ال‌جی آن را به یک راه حل عالی برای فضاهای باز و وسیعی مانند لابی، شرکت و هتل، موزه، سالن‌های برگزاری مراسم، گالری و مراکز خرید تبدیل کرده است. و از آنجا که شفافیت در ذات خود نیاز به فضاهایی ندارد که بتواند در تزئینات اصلی و طراحی فضایی آنها اختلال ایجاد کند، محصول پیشرفته ال‌جی این امکان را به مکان‌ها می‌دهد تا زیبایی‌های منحصر به فرد خود را حفظ کنند.

Busan-Film-Festival-04

قابلیت انعطاف پذیری در DNA این محصول از طرف ال‌جی گنجانده شده است که می‌تواند به صورت عمودی یا افقی پیکربندی شود و در صورت لزوم با افزودن فیلم بیشتر یا موازی با حاشیه، متناسب‌تر شود. فیلم نازک حتی می‌تواند با انحنایی تا شعاع 1100R نصب شود و حتی گزینه‌های سفارشی‌سازی و انعطاف‌پذیری بیشتری را برای مشتریان فراهم کند. برای مرکز سینمایی بوسان، هر دو لبه سمت چپ و راست نمایشگر شفاف ال‌جی در دو طرف شیب‌دار یک موازی قرار گرفته تا با شکل پنجره‌های ساختمان مطابقت داشته باشد.

Busan-Film-Festival-05

علاوه بر تنوع کارایی این محصول ال‌جی، تناسب آن برای نمایش انواع مختلفی از محتوا، از تبلیغات و اطلاعیه‌ها گرفته تا کلیپ‌های ویدئویی و هنر دیجیتال است. ال‌جی که قادر به پاسخگویی به نیازهای نمایش تجاری طیف وسیعی از صنایع و بخش‌ها است، مجموعه وسیعی از محصولات تبلیغاتی دیجیتال از جمله Micro LED Signage ،LG MAGNIT ،OLED Signage و Transparent OLED Signage و همچنین سایر گزینه‌های LED را برای محیط‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: اولین نمایشگر Micro LED ال‌جی با نام LG MAGNIT در نمایشگاه CES 2021

Busan-Film-Festival-06

با ادامه استفاده و گسترش کاربرد تابلوهای دیجیتال، به احتمال زیاد نسل بعدی نمایشگرها تجربه‌های تعاملی و پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهند که مخاطبان را به روش‌های جدید مبتکرانه جذب و شبفته خود می‌کنند. و همانطور که ال‌جی در مرکز سینمایی بوسان در حال نمایش است، شایستگی فنی و تنوع طراحی را برای بازی برجسته خود در این آینده هیجان‌انگیز به نمایش می‌گذارد.

برای تجربه بیشتر امکانات Transparent LED Film ال‌جی اینجا را کلیک کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید