۰۴ آبان ۱۴۰۲

ال‌جی نووا برنامه Mission for the Future را گسترش می‌دهد

ال‌جی نووا (LG NOVA) که مرکز نوآوری آمریکای شمالی ال‌جی الکترونیکس است، نسخه تازه برنامه Mission for the Future را راه‌اندازی کرده، برنامه‌ای که هدفش کشف، ساخت و رشد کسب‌وکارهای جدید، مأموریت محور و تأثیرگذار در همکاری با استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان است. این برنامه با جمع‌آوری بیش از ۳۵۰۰ درخواست از استارت‌آپ‌ها در دو سال گذشته، به دنبال تغییر رویکرد خودش به‌صورت سالانه است تا توانایی‌اش برای تعامل عمیق با شرکت‌های منتخب را افزایش بدهد و بتواند نوآوری در فناوری را پیش ببرد و سرمایه‌گذاری‌های جدیدی را ایجاد کند تا تغییراتی مثبت و تحول‌آفرین را در جهان رقم بزنند.

این برنامه اکنون سومین سال خودش را پشت سر می‌گذراند تا ایده‌های نوآورانه در بخش‌های کلیدی بازار را گسترش بدهد، بخش‌هایی که تأثیری مثبت روی مردم و سیاره دارند و شامل بخش‌های سلامت دیجیتال، فناوری پاک، فناوری آینده و زندگی هوشمند می‌شوند. بخش فناوری پاک شامل شرکت‌هایی می‎‌شود که در حال کار روی نرم‌افزار و پلتفرم‌هایی برای مدیریت انرژی کارآمد، پایداری و طرح‌های ESG برای سلامت بهتر سیاره زمین هستند. بخش فناوری آینده نیز روی همگرایی فناوری‌های نوظهور و جدید همچون هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، رباتیک، اتوماسیون، فناوری‌های حسگر و موارد دیگر متمرکز است تا برنامه‌های کاربردی و نوآوری برای حل چالش‌های روزمره مردم خلق کند. هدف ال‌جی پیدا کردن فرصت‌های جدید در بازار از طریق همکاری با شرکت‌هایی است که به دنبال ایجاد راهکارهای نوآورانه و ایده‌های تجاری، ساخت و آزمایش این راهکارها در بازارهای آزاد و تسریع رشد بازار با پشتیبانی منابع و برند جهانی ال‌جی است.

فرخوان ارسال ایده‌ها و طرح‌ها از امروز در آدرس www.lgnova.com/join-the-mission شروع شده است. از استارت‌آپ‌ها، شرکت‌ها و کارآفرینان دعوت می‌شود تا ایده‌های خودش را ارسال کنند تا با همکاری ال‌جی روی آن‌ها کار کنند و شرکت‌شان را رشد بدهند. شرکت‌های منتخب نیز فرصت آن را خواهند داشت تا همکاری نزدیکی با تیم ال‌جی نووا در یک برنامه شتاب‌دهنده شرکتی چند ماهه داشته باشند تا بتوانند رشد کسب‌وکار خودشان را تسریع کنند، پیشنهادهایی برای سرمایه‌گذاری از سوی شرکای ال‌جی نووا دریافت کنند و پتانسیل ایجاد کسب‌وکارهای جدید در زیر مجموعه و برند ال‌جی را بررسی کنند. مطالعات نشان داده است که پس از پنج سال، کسب‌وکارهایی که در یک انکوباتور کسب‌وکار پرورش می‌یابند، نرخ بقای ۸۷ درصدی در مقایسه با نرخ ۴۴ درصدی برای استارتاپ‌های بدون حمایت دارند.

دکتر سوکوو ری، رئیس شرکت ال‌جی نووا بیان کرده:

«طی دو سال گذشته ما جامعه بسیار خوبی از نوآوران ایجاد کردیم، شبکه‌ای قوی از شرکای سرمایه‌گذاری ساختیم و گام‌های جدیدی در همکاری با شرکت‌های خارج از برند ال‌جی برداشتیم. در سومین سال، فرایند جدیدی ایجاد کردیم که ما را قادر می‌سازد تا در رسیدگی به نیازهای متغیر بازار چابک‌تر باشیم و راهکارهایی را راه‌اندازی کنیم که مشکلات دنیای واقعی را برطرف می‌کنند و باعث تغییرات دگرگون‌کننده‌ای می‌شوند که فردایی بهتر را ایجاد می‌کنند.»

طرح ابتکاری Mission for the Future همچنین قرار است دامنه خودش را گسترش بدهد تا باعث رشد نوآوری شود و فرصت‌های بیشتری برای اشتراک‌گذاری ایده و همکاری با جامعه گسترده‌تری از نوآوران را ایجاد کند. در همین راستا نیز گفتگوهایی در این هفته در جشنواره نوآوری ال‌جی نووا در هیبرنیای سانفرانسیسکو برگزار می‌شود.

شرکت‌ها با پیوستن به این طرح ابتکاری، در کنار جامعه‌ای از نوآوران قرار خواهند گرفت که برای ایجاد راهکارهای فناوری نوآورانه برای پیشرفت و بهبود زندگی مردم تلاش می‌کنند. در این طرح که توسط ال‌جی نووا ایجاد شده، شرکت‌ها فرصت‌های زیادی برای همکاری خواهند داشت و همچنین می‌توانند به صحبت درباره مسائل مهم برای کارآفرینان و نوآوران بپردازند و برای ایجاد فرصت‌هایی برای رشد کسب‌وکار خودشان با سرمایه‌گذاران، شرکای شرکت‌ها و مؤسسات ارتباط بگیرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید