۰۲ مهر ۱۴۰۱

ال‌جی و کشف قهرمانان جامعه در سراسر جهان

با پیگیری فلسفه «نوآوری برای زندگی بهتر»، ال‌جی کاملا متعهد به ارائه فناوری‌ها، راه‌حل‌ها و محصولاتی است که به کاربران کمک می‌کند از زندگی روزمره خود نهایت لذت را ببرند. اما این فلسفه فراتر از محصولاتی است که می‌سازد.

علاوه بر این، این ابتکارات است که تفاوت واقعی در زندگی مردم ایجاد می کند، مانند پروژه‌های اجتماعی که توسط دفاتر ال‌جی در سراسر جهان اجرا می‌شود. به همین دلیل است که این داستان توجه را به برنامه‌های Kindness of Vietnam ال‌جی ویتنام و Local Legend ال‌جی استرالیا معطوف می‌کند که به بهبود زندگی جوامع محلی ادامه می‌دهند.

برنامه مهربانی ویتنام (Kindness of Vietnam) ابتکاری است مبتنی بر پیام «زندگی بهتری که ویتنام سزاوار است» یا The Better Life Vietnam Deserves . این ابتکار مشتمل بر تمایل به همراهی نسل‌های ویتنامی برای ایجاد الهامات و تجربیات جدید و برانگیختن روحیه همبستگی است که زندگی بهتری را برای همه به ارمغان می‌آورد.

این برنامه با Thanh Nien Daily، یکی از روزنامه‌های برجسته ویتنامی، برای قدردانی از الگوهای فوق‌العاده این کشور تنظیم شد که هر روز اعمال مهربانانه انجام می‌دهند و در کارهای نجیبانه شرکت می‌کنند.

ال‌جی ویتنام از میان قهرمانان محلی که زندگی خود را وقف نجات مردم و تبدیل جامعه به مکانی امن‌تر برای زندگی کرده‌اند، پنج فرد شجاع و خونگرم را برای قدردانی انتخاب کرد. کاپیتان تای انگو هیو، افسر اداره پلیس پیشگیری و نجات از آتش سوزی در استان دونگ نای، پس از پرتاب خود به آب برای نجات چهار نفر در حال غرق شدن، بیش از حد شایسته یکی از قهرمانانی بود که توسط برنامه مهربانی ویتنام جایزه دریافت کرد.

در همین حال، استرالیا در چند سال اخیر با اجبار برای مقابله با همه چیز از آتش سوزی های خشن تا سیل های ویرانگر، در بحبوحه یک بیماری همه گیر جهانی، معنای «زندگی» و «خوب» را برای میلیون ها نفر شهروند دوباره تعریف کرده است. با این حال، علی‌رغم سختی‌ها، بسیاری از این بحران‌ها یک اتفاق غیرمنتظره را تأیید می‌کنند: جامعه‌ای با درک مشترک که یک عمل خوب می‌تواند برای الهام بخشیدن به موجی از تغییرات مثبت کافی باشد.

ال‌جی استرالیا، برای حمایت و تقویت پیوندها در جوامع محلی، با راه‌اندازی سومین برنامه سالانه Local Legends، که تلاش‌های فداکارانه چندین استرالیایی را تجلیل می‌کند، اشتیاق خود را برای کمک به مردم برای کشف مجدد چیزهای خوب در زندگی روزمره خود به کار گرفته است. در جامعه محلی خود از ژوئن تا نوامبر سال جاری، شش نامزد به‌خاطر مشارکت‌هایشان شناخته می‌شوند و با انتخاب یکی از چهار بسته جایزه محصول ال‌جی جایزه دریافت می‌کنند.

ال‌جی استرالیا، پس از دو سال ابتکار موفقیت‌آمیز LG Local Legends، با راه‌اندازی جدیدترین برنامه سال 2022 با کانال پخش تلویزیونی استرالیا، Channel Nine، به دنبال انتشار بیشتر پیام مثبت خود بود. در آستانه راه‌اندازی، دو بخش تلویزیونی الهام‌بخش LG Local Legends قبلی ال‌جی را پخش کردند که هر کدام تأثیر مثبتی را که این برنامه بر مردم می‌گذارد، با نمایش جایی که اسطوره‌ها در حال حاضر و پس از یک یا دو سال شناسایی هستند نشان می‌دهد.

ال‌جی واقعاً مشتاق کمک به جوامع است و برنامه‌های مهربانی ویتنام و Local Legends تعهد و تمایل خود را برای کمک به هر مشتری در سراسر جهان برای کشف مجدد چیزهای خوب در زندگی روزمره خود کاملاً نشان می‌دهد.

این شرکت هیجان‌زده است که از قهرمانان جوامع ما بیشتر تقدیر کند تا داستان‌های زیبای خود را با جهان به اشتراک بگذارند و امیدواریم دیگران را نیز تشویق کند که همین کار را انجام دهند.

ارائه شده توسط ال‌جی استرالیا و ال‌جی ویتنام

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید