۳۱ شهریور ۱۴۰۱

دعوت «جان لجند» به خانه افسانه‌ای با لوازم LG SIGNATURE

از آنجایی که به سختی پیش می‌آید اوقات فراغت داشته باشیم، مهم است که وقتی فرصت نادری برای استراحت پیش می‌آید، با تجملاتی که واقعاً سزاوار آن هستیم از خودمان پذیرایی کنیم. جان لجند، خواننده، ترانه سرا و برنده چندین جایزه گرمی و سفیر برند LG SIGNATURE، همیشه به اوقات فراغت خود اهمیت می‌دهد، به همین دلیل است که او فقط منحصر به فردترین تجربیات را صرف می‌کند تا از زمان استراحت مهم خود نهایت استفاده را ببرد.

به همین دلیل است که او با برند LG SIGNATURE، برند لوازم خانگی که سبک زندگی ممتاز را از طریق ترکیبی عالی از هنر و فناوری ارائه می‌کند، همکاری کرد تا به خانه استخر خود ظاهری کاملاً جدید و شیک ببخشد.

لجند کابانا یا آلاچیق ارتقا یافته خود را برای اولین بار از طریق یک تور مجازی خانگی به نام The Legendary House که توسط خود لجند برگزار شد، به عموم مردم معرفی کرد. این تور با خوشامدگویی این نوازنده با استعداد شروع می شود که و نمایی از آشپزخانه باشکوه او به تماشاگران نمایش داده می‌شود.

پس از اینکه لجند به سمت چراغ باز کردن در یخچال اینستاویو LG SIGNATURE رفت درب براق آن با ظرافت استثنایی باز شد. لجند خاطرنشان کرد: «دستم پر است، مشکلی نیست.» او سپس مواد غذایی خود را در داخل محفظه سفارشی Chill قرار داد. این بخش تنظیمات دمایی قابل تغییر برای ایجاد تازه‌ترین اقلام غذایی و نوشیدنی‌ها دارد. به طوری که خوردن میان‌وعده هنگام سرد شدن در کنار استخر در عصر، هم خوشمزه و هم بدون دردسر باشد.

با حرکت لجند از آشپزخانه به اتاق نشیمن، اولین تلویزیون رول شونده جهان، LG SIGNATURE OLED R دیده می‌شود که برای نشان دادن نگاهی غوطه ور کننده به تیزر کنسرت آتی لجند در لاس وگاس استفاده می‌شود. این کلیپ کیفیت تصویری عالی دارد که از پیکسل‌های خودنورده سرچشمه می‌گیرد.

برنامه بعدی لجند این بود که از بینندگان دعوت کرد تا به او برای یک جلسه یوگا یک دقیقه ای بپیوندند. لجند به آرامی OLED R خود را در نمای خطی خود قرار داد، نمایشگر را به حداقل اندازه رساند و اتاق نشیمن خود را به یک سالن یوگا تبدیل کرد. لجند با روشن کردن نورهای خاص و صداهای آرامش بخش با تلویزیون OLED R توانست استراحت ذهنی شایسته‌ای را از زندگی پرمشغله‌اش بگیرد.

همانطور که گشت و گذار در خانه افسانه‌ای جان لجند به زیبایی نشان داد، LG SIGNATURE اوج زندگی لوکس را از طریق محصولات ظریف و نوآورانه خود که با هنر و فناوری تلفیق می کنند، تسهیل می‌نماید. برای تماشای تور The Legendary House، از کانال یوتیوب ال‌جی سیگنچر و حساب اینستاگرام دیدن کنید و منتظر داستان‌های بیشتر در مورد همکاری‌های الهام بخش این برند از طریق سری LG SIGNATURE Inspirations باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید