۱۹ فروردین ۱۳۹۵

سرمایه‌گذاری صد میلیون دلاری شرکت LG Display در ساخت کارخانه تولید ماژول نمایشگر در ویتنام

شرکت LG Display دیروز اعلام کرد که قرارداد ساخت کارخانه تولید ماژول در منطقه شمالی ویتنام در شهرستان های-فونگ، سومین شهر بزرگ ویتنام، امضا کرده است.

این شرکت کره‌ای تولیدکننده نمایشگر صدمیلیون دلار امریکا برای تأسیس کارخانه بومی و شروع به ساخت کارخانه در نیمه اول امسال سرمایه‌گذاری خواهد کرد و قرار است در نیمه دوم سال آینده به بهره‌برداری کامل برسد.

شرکت LG Display تصمیم دارد کارخانه جدیدی در ویتنام پایه‌گذاری کند که نیاز جهانی به ماژول‌های OLED را برآورده نماید. این شرکت، در حال حاضر، چندین کارخانه تولید ماژول در پاژو و گامی کره و همچنین گوآنگ ژو، نانجینگ و یِنتایِ چین و روکلاو در لهستان را اداره می‌کند.

دلیل انتخاب ویتنام به عنوان مقصد سرمایه‌گذاری برای تأسیس کارخانه جدید تولید ماژول نمایشگر این است که محل این کارخانه در منطقه شمالی کشوری است که به چین نزدیک است و بسیاری از مشتریان در آنجا مستقر هستند. به همین دلیل، حمل و نقل آسان و از نظر اقتصادی به صرفه‌تر است. علاوه بر این، این منطقه نیروی کار جوانی دار که با حقوق کم نیز می‌توانند کار کنند.

جئونگ چئول-دانگ، رئیس بخش تولید در LG Display، گفت: «شرکت LG Display رقابت جهانی را بر اساس پایگاه تولیدی ایمن واقع در ویتنام بیشتر می‌کند؛ یعنی جایی که برای سرمایه‌گذاری خارجی مطلوب است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید