۲۱ فروردین ۱۳۹۵

تعطیلات به یادماندنی نوروز در کره جنوبی

بهترین مشتریان VIP ال جی نوروز را در کره جنوبی گذراندند.

برگزیدگان کمپین بهترین بهترین‌های باشگاه روی خوش زندگی ال‌جی-گلدیران (Best of the Best LG VIP Customer award)، نوروز را در کره جنوبی گذراندند و تجربه‌ای به‌یادماندنی رقم زدند.

در این سفر، که پاسخی کوچک در جواب سال‌ها اعتماد و وفاداری بهترین مشتریان ال‌جی بوده، مشتریان VIP  از کلیه مراکز تاریخی و دیدنی شهر سئول و جزیره زیبای سئول دیدن کردند و با آخرین محصولات و فناوری‌های ال‌جی آشنا شدند.

این 10 زوج ویژه از 7 تا 15 فروردین را در کشور کره جنوبی گذراندند. از جمله برنامه‌هایی که در این سفر رخ داد و بهترینِ بهترین مشتریان ال‌جی را شگفت‌زده کرد به قرار زیر است:

  1. برنامه استقبال از مسافران با لباس‌های سنتی
  2. بازدید از قصر سلطنتی و آشنایی با سنت‌های کهن کره‌ای
  3. تئاتر نانتا (معروف‌ترین تئاتر کره‌ای): برگزیدگان باشگاه در بخش VIP تئاتر را تماشا کردند. تئاتر تعاملی بود و در بخش‌هایی از نمایش از حضار برای همکاری در تئاتر دعوت می‌شد که 3 نفر از برگزیدگان هم در این تئاتر روی سن رفتند و خاطره خوب و جذابی شد.
  4. بازدید از خیابان تهران
  5. بازدیداز خیابان گانگ نام
  6. بازدید از بهترین فروشگاه ال‌جی در سئول: این بخش جزء پرطرفدارترین بخش‌ها بود و آخرین فناوری‌های ال‌جی دیده شد و به دید مشتریان استقبال زیادی در صورت ورود این کالاها در بازار ایران اتفاق می‌افتد.
  7. شهربازی
  8. بازدید از قصر سلطنتی و پوشیدن لباس کره‌ای و آشنایی با زبان کره‌ای و یادگیری نوشتن به زبان کره‌ای
  9. بازدید از برج سئول و تونل OLED ال‌جی
  10. سفر به جزیره ججو و تجربه رانک یا سِگ‌وِی (Segway) و دوچرخه سواری
  11. تجربه زیردریایی: غواص بیرون از زیردریایی تصویر خوشامدگویی و تشکر از اعضا را نشان داد و این موضوع برای مسافران خیلی جذاب بود
  12. بازدید از قصر شیشه‌ای ججو و یادگیری نقاشی روی شیشه
  13. بازدید از موزه چای ججو
  14. کارتینگ در ججو

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید