۲۶ مهر ۱۴۰۰

پیوند ال‌جی و وُگ؛ شیک و پایدار

رهبران صنعت در لهستان به منظور پیگیری مداوم مد پایدار گرد هم آمدند تا در اجلاس امسال Business Fashion Environment (BFE) با موضوع” آغاز جدید: بازاندیشی پایداری” بتوانند آگاهی بیشتری در مورد مسائل آب و هوایی و اهمیت مشاغل مسئول به دست آورند.

این اجلاس توسط Vogue Polska و با همکاری گروه مشاوره بوستون (BCG) برگزار شد و دومین قسمت از بزرگترین کنفرانس مد اروپای مرکزی و شرقی بود که به توسعه پایدار اختصاص داشت. ال‌جی الکترونیکس به عنوان شریک رسمی اجلاس در لهستان از این فرصت استفاده کرد و تعهد بی‌دریغ ال‌جی را برای پایداری و سازگاری با محیط زیست برجسته کرد.

بر اساس گزارش مصرف کنندگان برای سازگاری با پایداری در مد که به طور مشترک توسط BCG و Vogue Polska در ماه مه منتشر شد، 75 درصد از لهستانی‌ها توسعه پایدار را یک مسئله مهم می‌دانند، در حالی که بیش از نیمی از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند تنها فرآیندهای بازیافت را با مد پایدار مرتبط کردند. این مطالعه همچنین نشان داد که از هر چهار نفر یک نفر به دلیل قیمت بالاتر و شک و تردید در کیفیت، معمولاً لباس‌های تولیدشده ارگانیک نمی‌خرید. در عین حال، صنعت تولید پوشاک، کفش و لوازم جانبی مسئول 5 درصد انتشار دی اکسیدکربن و 20 درصد فاضلاب جهانی است.

چرا حضور برندها در کنفرانس اهمیت دارد؟ مدیر تجاری بخش B2C ال‌جی الکترونیکس لهستان، توماس واوچزیک، موضوع زیست محیطی را در چارچوب ESG مطرح کرد، که در چند سال گذشته تمرکز اصلی ال‌جی بوده است. واوچزیک متعهد شد که ال‌جی بر استفاده از نوآوری برای ایجاد آینده‌ای پایدار تمرکز خواهد کرد تا همه مصرف‌کنندگان بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

با این اوصاف، ال‌جی بیش از هر زمان دیگری متعهد به حمایت از پایداری با ادغام اهداف توسعه پایدار در استراتژی تجاری خود است، مانند تعهد به خنثی‌سازی کربن تا سال 2030 و انتقال کامل به انرژی‌های تجدیدپذیر تا سال 2050. پایداری در توسعه محصولات ال‌جی ادغام شده است زیرا تلویزیون‌های OLED پرچمدار این شرکت نسبت به تلویزیون‌های معمولی به قطعات پلاستیکی کمتری احتیاج دارند زیرا نیازی به نور پس زمینه نیست. علاوه بر این، تلویزیون‌های OLED حاوی هیچ مواد خطرناکی مانند کادمیوم و ایریدیوم نیست، به این معنی که LG OLED انتخاب طبیعی برای مشتریان آگاه به محیط زیست است.

بدون تردید شیوع کرونا مردم را از تأثیرات انسانی بر تغییرات آب و هوایی آگاه کرده است. طبق گزارش BCG، بیش از 67 درصد از افرادی که مورد بررسی قرار گرفته‌اند معتقدند که فعالیت‌های انسانی به آب و هوا آسیب می‌رساند و تخریب محیط زیست بشریت را تهدید می‌کند. شرکت‌ها نیز این را احساس می‌کنند و MIT گزارش می‌دهد که از اوایل سال 2020، حدود 87 درصد از شرکت‌ها با بیش از 10 هزار کارمند یا تعهد خود را برای توسعه یک زنجیره تأمین پایدار افزایش داده یا حفظ کرده‌اند.

کاسیا جردن کولچیک، ناشر Vogue Polska، می‌گوید: «ما به عنوان یک رهبر در صنعت مد، می‌توانیم مستقیماً در برابر ضایعات و آلودگی ناشی از تولید و دفع لباس‌های خود، مانند تأمین زنجیره تامین پایدارتر یا تغییر به تولید دورانی، اقدام مستقیم انجام دهیم. ما با چهره‌های برجسته جهان مد به همراه فعالان برجسته آب و هوا و نمایندگان کسب و کار، امروز اینجا هستیم تا بفهمیم چگونه می‌توانیم الهام‌بخش مصرف‌کنندگان باشیم تا به یک نیروی محرک جدید برای توسعه پایدار تبدیل شوند.»

ال‌جی الکترونیکس با هدف داشتن یک شرکت پایدارتر در صدر امور، مشتاق همکاری با موسسات همفکر از صنایع مختلف برای دنبال کردن نوآوری‌های سازگار با محیط زیست است که به زندگی بهتر برای همه کمک می‌کند.

رویداد کامل را می توانید در وب سایت Vogue Polska مشاهده کنید.

با مشارکت ال‌جی لهستان

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید