۱۱ مرداد ۱۴۰۰

[اخبار گرافیک] ؛ اولویت‌های پایداری ال‌جی در یک نگاه

در سال 2018 بود که ال‌جی الکترونیکس اهداف مدیریت پایدار و استراتژی خود را برای دستیابی به این اهداف اعلام کرد. در اوایل سال جاری، ال‌جی دستورالعمل‌های مبتنی بر ESG را که عمدتا ریشه در اهداف پایداری دارد، آغاز کرد. سپس در 21 جولای، ال‌جی گزارش پایداری 2021 خود، یعنی “گزارش” پیشرفت خود در سه سال گذشته از زمان اعلام، را منتشر کرد.

در اینجا، نگاهی به برخی از اولویت‌های کلیدی ESG ال‌جی و اهداف آینده می‌اندازیم.

در بین تلاش‌های ESG ال‌جی، حرکت به سمت صفر بودن اثرات منفی زیست محیطی ناشی از فعالیت‌های تجاری آن است. پیشرفت در دستیابی به 95 درصد نرخ بازیافت زباله در محل‌های تولید و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در طول تولید به نصف میزان انتشار در سال 2017 و مهمترین آن، انتقال به 100 درصد انرژی تجدیدپذیر تا سال 2050 است.

ال‌جی سرمایه گذاری زیادی در طراحی محصولات و خدمات متمرکز برای آینده پایدار دارد و نزدیک به 2000 محصول ال‌جی تا سال 2019 توسط نهادهای صدور مجوز به عنوان مسئول محیط زیست شناخته شده‌اند. سال گذشته، 432 محصول – از نمایشگرها و رایانه‌های شخصی گرفته تا تهویه مطبوع و یخچال‌ها – گواهینامه Energy Star از آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) و وزارت انرژی (DOE) را دریافت کردند.

ال‌جی، برای مشارکت در ایجاد یک جامعه فراگیر، از طریق فعالیت‌های متنوعی که همزیستی جامعه و تجارت را ارتقا می‌دهد ، با تمرکز زیاد بر توانمندسازی جوامع محلی، رشد را دنبال می‌کند. به عنوان مثال، بیش از 71000 نفر در حال حاضر در برنامه Technology That Cares ال‌جی برای بهبود رفاه اجتماعی از طریق فناوری و محصولات ال‌جی شرکت کرده و تقریبا 2.8 میلیون نفر در سراسر جهان در طرح مشارکت قابل اعتماد برای حمایت از رشد و استقلال شرکای تجاری ال‌جی مشارکت دارند.

علاوه بر این، ال‌جی به اهمیت ایجاد ارزش اجتماعی از طریق بهبود دسترسی به محصولات اعتقاد دارد تا همه مشتریان بتوانند از محصولات آن بهره مند شوند. ال‌جی از طریق کاربرد متفکرانه فناوری‌ها و راه‌حل‌های خود در ابتدای مرحله توسعه محصول، اطمینان دارد که می‌تواند محصولات خود را برای افراد مسن ، افراد دارای معلولیت و سایر مصرف‌کنندگان با مشکلات جسمانی راحت‌تر و در دسترس‌تر کند.

با وجود همه چالش‌ها، رهبری ال‌جی متعهد به رعایت ESG و توسعه یک سیستم مدیریت ESG است تا تنوع، عقلانیت و شفافیت را با درونی کردن فرهنگ ESG در شرکت افزایش دهد. سفر به سوی توسعه پایدار از طریق به حداکثر رساندن ارزش‌های مثبت زیست محیطی و پیگیری رشد فراگیر برای همه، در نهایت همان چیزی است که فلسفه “زندگی خوب است” ال‌جی می‌گوید.

برای دانلود گزارش کامل و کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح های جامع ال‌جی ESG اینجا را کلیک کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید