۱۱ مرداد ۱۴۰۰

چگونه دوربین داخلی کابین پیشرفته ال‌جی رانندگی را ایمن‌تر می‌کند؟

بر اساس آخرین گزارش سازمان بهداشت جهانی (WHO)، سالانه تقریباً 1.3 میلیون نفر بر اثر حوادث رانندگی کوتاه می شوند. در تلاش برای کاهش این رقم هشداردهنده و ایمن‌تر شدن سفر وسیله نقلیه برای همه، دولت‌ها و تولیدکنندگان در سراسر جهان همچنان به دنبال فناوری برای یافتن راه حل هستند. خودروهای خودران ممکن است پاسخ دهند، اما پذیرش گسترده چنین فناوری‌هایی هنوز سال‌ها، شاید دهه‌ها با ما فاصله دارد. در همین حال، شرکت‌های فناوری مانند ال‌جی امروزه راه‌حل‌هایی را ایجاد می‌کنند که در صورت اجرای گسترده آنها می‌تواند جان هزاران نفر را نجات دهد.

از جمله راه‌حل‌های جدید دوربین ال‌جی برای دوربین داخل کابین، سیستم نظارت بر راننده (DMS) و سیستم نظارت داخلی (IMS) است. این راهکارهای پیشرفته از فناوری‌های پیچیده ای مانند دوربین های با کارایی بالا و هوش مصنوعی برای جلوگیری از خطای راننده استفاده می‌کند که تا کنون شایع‌ترین علت تصادفات رانندگی و تلفات جانی است.

راه‌حل دوربین کابین ال‌جی سرنشینان خودرویی را با دوربین میکرو و هوش مصنوعی ابتکاری تشخیص می‌دهد تا الگوهای رفتاری رانندگان متعدد را بیاموزد و رابط ماشین انسان (HMI) را بهینه کند. DMS حتی قادر به نظارت و تفسیر چهره راننده است؛ حتی اگر از ماسک استفاده می‌کند.

برای جلوگیری از دسترسی رانندگان غیرمجاز به خودرو می‌توان شناسایی پیشرفته راننده و تشخیص فرد جعلی را فعال کرد. این ویژگی‌ها برای رانندگی بسیار خودکار اجباری می‌شود و رانندگان و مسافران را به طور کامل شخصی‌سازی می‌کند.

تنها در ایالات متحده، تقریباً 1000 کودک از سال 1990 به دلیل عدم مراقبت در اتومبیل‌های داغ جان خود را از دست داده‌اند. IMS ال‌جی به اندازه کافی هوشمند است تا بتواند مشخص کند که یک شی در خودرو کیف است یا کیف، یا کودک، و در صورت رها شدن کودکی به طور ناخواسته در خودرو به راننده هشدار می‌دهد.

راه‌حل‌های دوربین کابین ال‌جی در حال تولید انبوه است و در حال حاضر در اختیار خودروسازان جهانی قرار می‌گیرد. راهکارهای ال‌جی به راحتی می‌تواند در سیستم‌های سرگرمی درون خودرو (IVI) موجود در بسیاری از خودروهای جدید ادغام شود و سنگ بنای اصلی برای ساختن آینده‌ای امن در جاده‌های جهان است.

ال‌جی به عنوان شریک نوآوری برای حمل و نقل در آینده، تجربیات متفاوتی را در داخل خودرو ارائه می‌دهد و در عین حال به خودروسازان کمک می‌کند تا از مقررات فعلی و آینده دولت و NCAP جهانی پیشی بگیرند. ال‌جی با ارائه راه‌حل‌هایی که ممکن است به معنای تفاوت بین مرگ و زندگی باشد، از دانش تکنولوژیک خود برای ارائه ارزش بی‌اندازه به شرکای صنعتی خود استفاده کرده تا آنها بتوانند بر ایمنی و لذت بردن هرچه بیشتر از وسایل نقلیه تمرکز کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید