۱۵ آذر ۱۴۰۱

ممکن است خودروی بعدی شما با “بلندگوهای نامرئی ال‌جی” عرضه شود

بلندگوهای بعدی ال‌جی؛ کوچک، پنهان و در عین حال قدرتمند

اصلا تعجب‌آور نیست که چرا راهکار صدای محرک نازک LG Display به نام Thin Actuator Sound Solution مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است؛ یک بلندگوی ماشین با اندازه پاسپورت سبک‌تر از تخم‌مرغی که برای صبحانه خورده‌اید و به ضخامت دو سکه روی هم چیده شده است و این قابلیت را دارد که داشبورد ماشین شما را به بلندگو تبدیل کند. این همان چیزی است که نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند.

این محصول به دلیل کارایی فضا، نوآوری در طراحی، نوآوری تجربه صدا و سازگاری با محیط زیست جایزه نوآوری CES® 2023 (دسته «سرگرمی و ایمنی در داخل خودرو») را از انجمن فناوری مصرف کننده دریافت کرده است. با توجه به نظر وب سایت PC Mag، محصول جدید ال‌جی انتظارات برای رویداد آینده افزایش می‌یابد.

بیاییدبه چه چیزی که این محصول را برای علاقه‌مندان در صنایع فناوری، صوتی و خودرو خاص می‌کند نگاهی بهتر بیندازیم.

این بلندگوها بدون افت کیفیت صدا فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

اگر ماشین می‌رانید، می‌دانید که کارایی فضای داخل چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. از آنجایی که این بلندگوها بسیار کوچک و نازک هستند، این مزیت را دارد که در هر مکانی که راننده می‌خواهد قرار می‌گیرد تا هر مسافر، بدون توجه به جایی که نشسته است، تجربه صوتی بهینه را داشته باشد. و این همان جایی است که عامل نامرئی وارد می‌شود. با بلندگوهای حجیمی که فضای ماشین شما را اشغال می‌کنند خداحافظی کنید و «داشبورد و پشت سری‌های خودرو» را به بلندگو تبدیل کنید.

حتی وب سایت Engadget موافق است که “داخل خودرو یک کاربرد جدید است که مزایای قابل توجهی دارد” و درست هم می‌گویند – راهکار Thin Actuator Sound قطعاً می‌تواند این مزایا را با واقعیت پیوند دهد. با حذف بلندگوهای حجیم داخل خودرو، به راننده انعطاف بیشتری برای بازی با فضای داخلی خودرو می‌دهد.

“فناوری جدید با صرفه جویی در فضا می‌تواند ماشین شما را با صدای فراگیر پر کند”.

با ظهور «راهکارهای صوتی برای وسایل نقلیه»، بلندگوهای حجیم خودرو به تاریخ خواهند پیوست. در همین حال، وب سایت TechRadar اظهار داشت که چگونه این “محصول جدید از ال‌جی دیسپلی نشان می‌دهد که ما در حال رفتن به عصر جدیدی هستیم و چگونه می‌توانیم صدا را مصرف کنیم”

ال‌جی دیسپلی مدت‌هاست که دیگر صرفا نمایشگرهای تلویزیون تولید نمی‌کند. این شرکت در حال تغییر نحوه تماشا کردن، بازی کردن و گوش دادن ما یا همان شیوه مصرف محتوا است.

این رسانه‌ متخصص در فناوری اظهار داشت که چگونه کارایی فضایی آن پتانسیل ایجاد فضایی برای «میزان افزایش بلندگوهایی دارد که می‌توانند به طور آزادانه در اطراف فضای داخلی خودرو قرار گرفته و پشتیبانی جالبی از چند بلندگو برای صدای فضایی ایجاد کنند».

یک چیز مسلم است: بلندگوی Thin Actuator Sound به خوبی در راه است تا مسیری را برای تجربه صوتی جدید و متفاوت خودرو که نیازهای مصرف‌کنندگان مدرن فردا را برآورده می‌کند، هموار کند.

بلندگوهای جدید ال‌جی می‌توانند برای خودروهای الکتریکی حیاتی باشند.

از سوی دیگر، راهکارهای صدای داخل خودرو دارای پتانسیل عظیمی در صنعت خودروهای الکتریکی در حال رشد هستند. تسلاراتی گفت:

«بلندگوهای جدید ال‌جی می‌توانند برای خودروهای الکتریکی حیاتی باشند. برای خودروسازانی که فضای داخلی را گسترش می‌دهند و خودروهای الکتریکی را سبک‌تر می‌کنند، «راهکار صدای خودرو» می‌تواند خیلی جذاب باشد.»

این نشریه متخصص در خودرو توانایی دستگاه را در حذف گریل های بلندگو تحسین کرد و اشاره کرد که چگونه به طراحان خودرو اجازه می دهد “به ساخت خودروهای الکتریکی با فضای داخلی خلاقانه‌تر و زیباتر ادامه دهند.”

شرکت LG Display قادر است بلندگوی معمولی خودرو را به یک راهکار صوتی باکیفیت و بسیار کوچک تبدیل کند که می توان آن را در سرتاسر خودرو نصب کرد اما در عین حال، صدایی غنی و فراگیر را نیز ارائه می‌دهد.

تنها چند هفته گذشته است و جهان علاقه زیادی محصول صوتی نازک و جدید ال‌جی نشان می‌دهد و انتظارات را به چالش می‌کشد. باید خودتان آن را بررسی کنید تا واقعیت را ببینید.

شما را در CES می بینیم!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید