۰۹ آبان ۱۳۹۷

محصولات قدرتمند خانواده XBOOM ال‌جی؛ همراه شما در لحظات شادی

ال‌جی، همزمان با شصتمین سالگرد تأسیس خود، استراتژی صوتی‌اش را بر پایه کیفیت صدا، در درجه نخست و قبل از هر چیز دیگر، بنیان‌گذاری کرده و با تحقیق و توسعه گسترده در این زمینه به طور جدی سرمایه‌گذاری نموده است.

نمونه‌ای از این تلاش‌ها همکاری با برند صوتی Meridian Audio بوده که فناوری آن در محصولات XBOOM ال‌جی به کار رفته است. مریدین شرکتی است که اولین بلندگوهای دیجیتال دنیا و اولین دستگاه‌های پخش‌کننده دیجیتال سی.دی در صنعت را تولید کرده  و بسیار مورد استقبال و توجه علاقه‌مندان به موسیقی قرار گرفته است.

LG-XBOOM-Go-021

بلندگوی کوچک XBOOM mini با مدل CK99 و بلندگوی همه‌کاره OK99 در خانواده all-in-one با برخورداری از خروجی صدایی با قدرت ۱۸۰۰ تا ۵۰۰۰ وات برای جو پرشور میهمانی‌ها با استقبال زیادی روبه‌رو شده است. گرداننده Pro DJ Wheel با شیوه ترکیب خلاقانه خود و عملکردهای اسکرچ و خط‌خطی کردن آهنگ‌ها و همچنین جلوه‌های نوری جالب و سرگرم‌کننده به هر کسی امکان می‌دهد یک دی.جی واقعی باشد. طرفداران کارائوکه می‌توانند قططعات صوتی هر آهنگی را حذف کرده و میزان  زیر و بمی صدا را با ویژگی‌های Voice Canceller و Key Changer تنظیم کنند. علاوه بر این، دسته و چرخ‌های این بلندگو از نوع Grab & Move به کاربر بلندگوی OK99 ال‌جی توانایی حمل آسان این محصول و ایجاد تجربه‌ای کاملاً جدید را می‌دهد.

LG-XBOOM-Go-051

بلندگوهای جدید ال‌جی با نام XBOOM Go (مدل‌های PK3، PK5 و PK7) به تعداد بیشتری از علاقه‌مندان به موسیقی امکان لذت بردت از مهارت و تبحر ال‌جی در صدا را می‌دهد. این بلندگو ویژگی‌هایی نظیر صدای پرقدرت و سرگرمی در مهمانی را از ال‌جی به ارث برده و با کیفیت صدای عالی و راحتی بی‌نظیر مخصوص جذب کاربران موسیقی‌دوست طراحی شده است. بلندگوهای XBOOM Go ال‌جی با کمک فناوری صوتی و پیشرفته مریدین قادرند با وجود ابعاد کوچک خود صدای قدرتمند و دقیقی را علاوه بر صدای زیر واضح و باس بهتر ایجاد کنند.

LG-XBOOM-Go-011

بلندگوی XBOOM Go اولین بلندگوی بی‌سیم دنیاست که از فناوری صوتی aptX™ HD کوالکام پشتیبانی می‌کند تا صدای بی‌نظیر، باکیفیت و فشرده‌شده ۲۴ بیت/۵۷۶ کیلوبایت در ثانیه را منتشر کند؛ صدایی که از طریق بلوتوث می‌تواند روح تشنه علاقه‌مندان به موسیقی را با کیفیت مثال‌زدنی خود سیراب کند. ال‌جی اولین شرکتی بود که فناوری aptX™ HD را در یک تلفن هوشمند با مدل G5 به کار برد و امروز این فناوری پیشرفته دوباره در مدل G7 ThinQ از تلفن‌های هوشمند و پرچمدار ال‌جی حلول پیدا کرده است. بلندگوهای XBOOM Go ال‌جی حالت نورپردازی چندرنگه با دسته‌های خوش‌دست Grab-N-Go و X-grip دارد که گرفتن این بلندگو را بسیار محکم و حمل آن را بسیار ساده و راحت می‌کند. عمر باتری طولانی و مقاومت این بلندگو در برابر عناصری نظیر آب از XBOOM Go ال‌جی یک بلندگوی ایده‌آل برای فعالیت‌های سرگرم‌کننده در فضای باز می‌سازد.

LG-XBOOM-Go-021

بلندگوهای XBOOM ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ شامل مدل‌های WK7 و WK9 می‌شود که از دستیار گوگل برای انجام کارها با استفاده از فرمان صوتی برخوردار هستند. کیفیت صدا در بلندگوهای XBOOM ال‌جی بر خلاف دیگر بلندگوهای مجهز به هوش مصنوعی چیزی نیست که در اولویت قابلیت‌های محصول نباشد.

همکاری ال‌جی با مریدین پتانسیل کاملی از مهارت هر دو شرکت در فناوری صدا را به ارمغان آورده و صدایی با کیفیت بالا، تعریف صوتی دقیق و صدای باس درست و صحیح ارائه می‌دهد. صدای باکیفیت و واضح فشرده‌سازی شده در بلندگوی XBOOM ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی می‌تواند صدای تولیدشده در استودیو را با وفاداری تمام به همه ویژگی‌ها بازسازی کند.

همکاری ال‌جی و گوگل نیز منجر به گنجاندن دستیار صوتی گوگل به عنوان مرکز فرماندهی و سرگرمی خانگی در این بلندگو شد تا بلندگوهای WK7 و WK9 ال‌جی بتوانند کنترل لوازم هوشمند خانگی که سازگار با دستیار گوگل هستند و همچنین لوازم خانگی ال‌جی مجهز به پلت‌فرم هوش مصنوعی LG ThinQ را با کمک فرمان صوتی در دست بگیرند. بلندگوی XBOOM AI ThinQ WK7 در حال حاضر در بازارهای اصلی در حال عرضه بوده و تا اواخر امسال به همراه بلندگوی WK9 وارد بازارهای دیگر می‌شود. بلندگوی WK9 ال‌جی نمایشگر هوشمند و ۸ اینچ کوچکی دارد که تجربه تعاملی غنی‌تری را برای کاربر میسر می‌کند.

LG-XBOOM-Go-041

با توسعه برند XBOOM و افزوده شدن مدل‌های بی‌سیم و هوشمند به این خانواده، ال‌جی در حال ایجاد فرصت‌ها و امکانات جدید در سری XBOOM و پیشگامی خود در سرتاسر کسب و کار سرگرمی خانگی است. همکاری با مریدین به عنوان یک شریک نامی در زمینه فناوری صدا موفقیت خانواده XBOOM را در اروپا و سایر مناطق دنیا تضمین می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید