۱۵ دی ۱۳۹۷

تجربه هیجان‌انگیز صدا با بلندگوهای قدرتمند XBOOM ال‌جی در نمایشگاه CES 2019

این مجموعه متنوع و رو به توسعه لذت گوش دادن به موسیقی را صدچندان می‌کند.

شرکت ال‌جی الکترونیکس محصولات جدید از مجموعه بلندگوهای ایکس بوم (XBOOM) را در نمایشگاه  CES 2019 به نمایش می‌گذارد. این محصولات جدید و نوآورانه ال‌جی با صدای بی‌نظیر، امکانات منحصربه‌فرد و راحتی استثنایی خود همه را شیفته خود می‌کنند.

LG-XBOOM-CL98-001

نام ال‌جی ایکس بوم مترادف قدرت و کیفیت شده و به برند ال‌جی کمک می‌کند تا موقعیت پیشگامانه خود را در بخش لوازم صوتی کوچک و همه‌کاره حفظ کند. جدیدترین محصولات ایکس بوم ال‌جی همراستا با هویت این برند است و صدای قدرتمند را همراه با کیفیت بی‌رقیب و استفاده آسان به ارمغان می‌آورد. خانواده ایکس بوم از قطعات کوچک و بخش‌هایی که همه‌کاره هستند تشکیل شده و شامل بلندگوی بلوتوث و همراه XBOOM Go و بلندگوهای هوشمند XBOOM AI ThinQ می‌شود. بلندگوهای ایکس بوم ال‌جی برای همه دورهمی‌ها و میهمانی‌های شما، چه کوچک باشند یا بزرگ، گردش بیرون باشند یا جمع خودمانی در منزل، ایده‌آل هستند و سرگرمی را با انفجار صدا و چاشنی‌های ویژه میهمانی به نهایت خود می‌رسانند.

LG-XBOOM-CL98-002

در قلب برند ایکس بوم ال‌جی بدون تردید اشتیاق همیشگی این برند به ارائه صدای باکیفیتی نهفته است که لذت گوش دادن به موسیقی را به حداکثر می‌رساند. بلندگوی جدید و پرچمدار XBOOM mini ال‌جی با مدل CL98 از خروجی صدای ۳۵۰۰ وات بهره می‌برد و به فناوری Compression Horn برای ایجاد صدایی شفاف، واضح و پر از جزییات در فرکانس‌های بالاتر صدا مجهز شده است.

LG-XBOOM-CL100

بلندگوی پیشرفته ایکس بوم ال‌جی با مدل OL100 خروجی صدای ۲ هزار وات به همراه فناوری اختصاصی Blast Horn ال‌جی را دارد. این فناوری یک داکت هوای فشرده پشت دستگاه است که برای ایجاد فشار صدای اکوستیک با هدایت هوا در مسیر داکت تقویت‌کننده صدا طراحی شده و بازتولید فرکانس بالا و عملکرد صدا باس یا بم را قوی کرده و صدایی ایجاد می‌کند که کاربران می‌توانند علاوه بر شنیدن آن را با تمام وجود حس کنند. این بلندگو از حالت Meridian Mode (مریدین) بهره‌مند است که با همکاری شرکت مشهور و انگلیسی‌تبار Meridian Audio (مریدین آئودیو) ساخته شده. نتایج تنظیمات صدای استثنایی در ارائه اصوات واضح‌تر و صدای بم رضایت‌بخش‌تر درخور شیفتگان صداست که می‌خواهند هنگام استراحت در منزل از گوش دادن به موسیقی لذت ببرند.

LG-XBOOM-OL45

طرح جدید و دیگری از بلندگوی ایکس بوم ال‌جی از کدک رمزگشای ™aptX برای انتشار صدایی با کیفیت بالا و بدون اعواج از طریق بلوتوث پشتیبانی کرده و صدا را با کیفیت باورنکردنی بازتولید می‌کند تا علاقه‌مندان به صدا را راضی نگه دارد. علاوه بر این، قابلیت به روز شده Wireless Party Link امکان اتصال چند بلندگو را میسر می‌کند تا تجربه شنیداری را غوطه‌ورکننده‌تر به گوش همه مخاطبان برساند.

LG-XBOOM-OL55

بلندگوهای ایکس بوم ال‌جی در شکل‌ها و طرح‌های مختلف باب سلیقه و مخصوص کارایی خاص و مطابق با نیاز بیشتر مشتریان طراحی شده‌اند. مدل پیشرفته OL100 به عنوان یک مدل همه‌کاره از طراحی دسته Grab & Move برای راحتی بیشتر در حمل بلندگو برخوردار است. بلندگوهای RK7 و RL4 از مجموعه ایکس بوم ال‌جی که سبکی آزاد دارند را می‌توان هم به صورت افقی و هم عمودی نگه داشت. علاوه بر این، دسته X-grip نیز حمل و نقل آنها را خیلی راحت‌تر می‌کند.

LG-XBOOM-RK7

کاربران می‌توانند از دی.جی داخلی بلندگوهای ایکس بوم ال‌جی به همراه نورپردازی خاص آن برای هیجان دادن بیشتر به مهمانی خود استفاده کنند. برنامه کاربردی و آسان DJ App نیز که برای دستگاه‌های اندروید و iOS طراحی شده دسترسی راحت به افکت‌هایی نظیر Scratch Mixing و DJ Loop را میسر می‌کند.

قابلیت جدید کارائوکه استار (Karaoke Star) در محصولات ایکس بوم ال‌جی برای تمامی اعضای خانواده سرگرم‌کننده است. کارائوکه استار می‌تواند تقریبا صدای خواندن تمامی آهنگ‌ها را قطع کند و صحنه را برای کاربران و هنرنمایی آنها آماده کند تا حس خوانندگی را با تحریرهای خودشان تجربه کنند. قابلیت نورپردازی چندرنگه و جدید در این بلندگوها با ۱۸ افکت صوتی منحصربه‌فرد جفت می‌شود و مجموعه‌ای از رقص نورهای جالب و زیبا را بر حسب نوع آهنگی که در حال پخش است منتشر می‌کند.

LG-XBOOM-RL4

از دیگر بلندگوهای ال‌جی که در نمایشگاه CES 2019 در معرض عموم به نمایش درمی‌آیند، بلندگوهای سری XBOOM Go PK ال‌جی هستند که بر خلاف جثه کوچک و جمع و جور و وزن اندکشان، صدا را با کیفیت عالی منتشر می‌کنند. این بلندگوهای همراه نیز از کدک aptX™ HD برای ارائه صدای ۲۴ بیت بدون اعوجاج و افت کیفیت در زمان پخش آهنگ از جدیدترین تلفن‌های هوشمند ال‌جی نظیر G7 پشتیبانی می‌کند.

محصولات سری ایکس بوم ال‌جی به دلیل برخورداری از صدای فوق‌العاده عالی و قابلیت هوش مصنوعی بسیار تحسین شده‌اند. بلندگوی هوشمند XBOOM AI ThinQ ال‌جی توسط رسانه‌ها و مجلات مشهور و معتبر جهان در عرصه فناوری به عنوان یکی از بهترین محصولات صوتی در کلاس خود شناخته می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید