۲۸ بهمن ۱۴۰۲

ال‌جی ماشین ظرف‌شویی ۱۴ نفره را عرضه کرد

ال‌جی الکترونیکس به‌تازگی محصول جدید ظرف‌شویی خودش یعنی ماشین ظرف‌شویی ۱۴ نفره LG Dios Objet Collection Dishwasher را عرضه کرده است که انتخاب ماشین‌های ظرف‌شویی با ظرفیت بالا را متنوع‌تر می‌کند و همچنین عملکردهای متمایز و راحت‌تری را به ارمغان می‌آورد.

این محصول جدید در سه نوع مختلف عرضه شده که شامل نوع توکار با ارتفاع ۱۰ سانتیمتر از کف آشپزخانه، نوع توکار با ارتفاع ۱۵ سانتیمتر از کف آشپزخانه و همچنین نوع ایستاده که نیازی به نصب جداگانه ندارد. مشتریان می‌توانند مطابق با فضای داخلی آشپزخانه خود، یکی از این موارد را انتخاب کنند.

این ماشین ظرف‌شویی ۱۴ نفره می‌تواند ۱۱۰ ظرف را به طور هم‌زمان بشوید. ال‌جی الکترونیکس با استفاده از Smart Shelf+ توانسته فضای داخلی این محصول را بهینه کند. با این ویژگی، می‌توان ارتفاع قفسه‌های داخلی را تنظیم کرد و همچنین این محصول مجهز به مکانی جداگانه برای چاقو و غیره است. مشتریان می‌توانند ارتفاع قفسه بالایی را در سه سطح تنظیم کنند تا به‌راحتی همه چیز از فنجان‌های کوچک گرفته تا ظرف‌های عمیق و بزرگ را داخل ماشین قرار بدهند.

 سهولت استفاده در این محصول تازه نیز بیشتر شده است. این محصول جدید مجهز به Glide rail است که قبلاً تنها برای ماشین ظرف‌شویی فوق ممتاز Signature Kitchen Suite استفاده شده بود. این ریل‌ها به مشتریان کمک می‌کنند تا بتوانند راحت‌تر قفسه‌های سنگین با ظروف زیاد را باز و بسته کنند.

این محصول جدید به نورپردازی داخلی مجهز شده تا بارگیری ظروف حتی در محیط تاریک نیز آسان باشد. مشتریان می‌توانند روشنایی نور داخلی را در دو سطح از طریق اپلیکیشن LG ThinQ تنظیم کنند. علاوه بر این، راهنمای صوتی قابل تنظیمی نیز به این محصول اضافه شده که می‌تواند کمک بسیار خوبی برای مشتریان باشد.

این محصول جدید عملکردهای بهداشتی قدرتمند و قدرت تمیزکنندگی بسیار زیاد و خشک کردن دیگر ماشین‌های ظرف‌شویی LG Dios را به ارث برده است. دستگاه نرم‌کننده آب که در ماشین‌های ظرف‌شویی جدید LG Dios به کار گرفته شدند، رسوب آهک موجود در آب شستشو را کاهش می‌دهند و لکه‌های کمتری را روی ظروف به جا می‌گذارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید