۲۶ بهمن ۱۴۰۲

ال‌جی گواهینامه سیستم مدیریت هوش مصنوعی را به دست آورد

ال‌جی الکترونیکس (LG) اخیراً با دریافت گواهینامه سیستم مدیریت هوش مصنوعی (AIMS) از انجمن استانداردهای کره (KSA) توانست به دستاورد بسیار مهمی دست پیدا کند. این گواهینامه تعهد ال‌جی به اولویت‌بندی امنیت داده‌ها و پذیرش شیوه‌های مدیریت هوش مصنوعی مسئولانه در طول چرخه عمر لوازم‌خانگی مجهز به هوش مصنوعی را نشان می‌دهد.

استاندارد ISO/IEC 42001 استاندارد جهانی و شناخته شده‌ای است که به طور مشترک توسط سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO) و کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک (IEC) ایجاد شده است و الزامات اساسی برای اداره و مدیریت فناوری‌های هوش مصنوعی را مشخص می‌کند. گواهینامه‌های AIMS تأیید می‌کند که این شرکت نه‌تنها سیستم مدیریت هوش مصنوعی را پیاده‌سازی کرده بلکه به طور مداوم نیز آن را نگهداری کرده و بهبود می‌بخشد و رویکردی مسئولانه و اخلاقی برای توسعه و استفاده از راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در پیش گرفته است.

معیارهای ارزیابی دقیق ISO/IEC 42001 جنبه‌های مختلفی از جمله تدوین و خط مشی هوش مصنوعی، ارزیابی ریسک، مدیریت ریسک، انطباق اخلاقی، پاسخگویی نظارتی و شفافیت در فرآیندهای مدیریت هوش مصنوعی را پوشش می‌دهد.

کسب گواهینامه AIMS تلاش‌های مداوم و سیستماتیک ال‌جی برای اطمینان از کنترل دقیق بر مسائل اجتماعی مرتبط با محصولات و خدمات هوش مصنوعی از جمله امنیت، انصاف، شفافیت و مسئولیت‌پذیری را تأیید می‌کند. از طریق این گواهینامه، ال‌جی قصد دارد تا اعتماد مشتری را افزایش بدهد و رقابت‌پذیری خودش را بیشتر کند.

سال گذشته، ال‌جی با دریافت Deep Learning AI Verification خود را به‌عنوان تولیدکننده لوازم‌خانگی متمایز کرد، گواهینامه‌ای که توسط شرکت مستقل علوم ایمنی UL برای ماشین لباسشویی و خشک‌کن به ال‌جی اعطا شد. علاوه بر این، ال‌جی گواهینامه ایمنی هوش مصنوعی را از مؤسسه فناوری صنعتی کره (KITECH) برای عملکردهای هوش مصنوعی یکپارچه در LG WashTower دریافت کرد.

ال‌جی به طور فعال از ابتکارات تحقیق و توسعه مبتنی بر داده و هوش مصنوعی برای تحقق چشم‌انداز «خانه بدون زحمت» استفاده می‌کند و به کاربران نیز تجربه خانه هوشمندی با طراوت و آرامش بخش را ارائه می‌کند که توسط لوازم‌خانگی و خدمات پیشرفته و مبتنی بر هوش مصنوعی ال‌جی تسهیل می‌شوند.

لیو جائه چول رئیس شرکت لوازم‌خانگی و راهکار هوای ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«این گواهی نشان می‌دهد که ما سیستم جامع مدیریت هوش مصنوعی‌ای را ایجاد کردیم و متعهد هستیم که راهکارهای ایمن و مبتنی بر هوش مصنوعی را برای زندگی بهتر به مشتریان خود ارائه کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید