۲۵ بهمن ۱۴۰۲

تلویزیون‌های LG OLED بهترین انتخاب برای تماشای فیلم

تلویزیون OLED ال‌جی به‌عنوان مناسب‌ترین تلویزیون برای تماشای فیلم توسط کارشناسان مختلف همچون کارگردان‌های سینمایی، رنگ‌شناسان و رسانه‌های جهانی شناخته شده است.

کارگردان لی سونگ جین که درام Angry People را برای سرویس آنلاین نتفلیکس کارگردانی کرده و سه جایزه گلدن گلوب و هشت جایزه امی به دست آورده، به ستایش کیفیت تصویر تلویزیون OLED ال‌جی پرداخته است.

این کارگردان بیان کرده:

«می‌خواهم از تلویزیون LG OLED در مرحله پساتولید پروژه بعدی خودم استفاده کنم. این تلویزیون به‌خوبی مشکی واقعی را به نمایش در می‌آورد و رنگ را بدون هیچ کم و کاستی‌ای به تصویر می‌کشد و بنابراین، بینندگان می‌توانند دقیقاً از قصد و هدف کارگردان لذت ببرند.»

این کارگردان همچنین پیشنهاد داده که آثار با کنتراست قوی و رنگ‌های غنی همچون فیلم Mother از بونگ جون هو، فیلم The Handmaiden از پارک چان ووک و فیلم There Will Be Blood از پل توماس اندرسون را در تلویزیون LG OLED تماشا کنید.

تلویزیون LG OLED همچنین توسط متخصصان رنگ به‌عنوان مرجعی برای تصحیح رنگ ویدیو استفاده می‌شود. والتر ولپاتو که به‌عنوان یک متخصص رنگ در آثاری همچون فیلم دانکرک (Dunkirk) و فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) کار کرده، گفته:

«من وقتی فیلم را به مسئولان نشان می‌دهم، از تلویزیون LG OLED استفاده می‌کنم چراکه عالی است.»

رسانه‌های مختلف نیز به تحسین این تلویزیون‌ها پرداخته‌اند. رسانه Global IT توانایی این تلویزیون‌ها برای نمایش دقیق فیلم‌ها را تحسین کرده است. رسانه انگلیسی TechRadar نیز تلویزیون LG OLED EVO را به‌عنوان بهترین تلویزیون برای تماشای فیلم انتخاب کرده و آن را فوق‌العاده دانسته است.

رسانه‌های آمریکایی همچون Tom’s Guide و Forbes نیز به تحسین LG OLED EVO پرداختند و آن را انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به فیلم توصیف کردند.

در نمایشگاه CES 2024 نیز تلویزیون LG OLED EVO مدل ۲۰۲۴ نیز رونمایی شد که عملکردی عالی برای تماشای فیلم را ارائه می‌کند. پردازنده Alpha 11 نصب شده روی این محصولات نیز عملکرد گرافیک و سرعت پردازش را بیشتر کرده و از عملکرد هوش مصنوعی چهار برابر قوی‌تری نسبت به مدل‌های قبلی بهره می‌برد.

اوه هایه وون رئیس ارتباطات برند سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«تلویزیون LG OLED توسط کارشناسان همچون کارگردان‌ها و رنگ‌شناسان سینمایی و به‌خاطر کیفیت و صدای برجسته خودش تحسین شده است. این تلویزیون‌ها سطح متفاوتی از تماشا را برای دوستداران سینما در سراسر جهان فراهم می‌کنند.»

۱ نظر

حسین ۴ اسفند ۱۴۰۲ پاسخ

ده سال از ورود تجاری تلوزیونهای OLED به بازار میکذرد در این ده سال نزدیک به ۳۰ تولید کننده تلوزیون در سطح جهان همگی با خرید پنل های OLED از شرکت LG Display مدلهای متفاوتی از تلوزیون با این فناوری را روانه بازاهای جهانی نموده انداما کماکان ۶۰ درصد بازار تلوزیونهای OLED دنیا در اختیار ال جی است بواسطه افزایش تولید فراتر از انتظار پنل خای OLED و پیشرفت فناوری این پنل ها علی رغم اینکه هنوز این تلوزیونها گران قیمت ترین تلوزیونهای بازار هستنداما فاصله ۷ برابری قیمت در سال۲۰۱۳ به کمتر از دو برابری قیمت تلوزیونهای OLED k نسبت به تلوزیونهای LED LCD در بازار رسیده است علاوه بر پیشرفت فناوری های ساخت ال جی تلوزیون در سایز ۴۹و ۷۷ و ۸۸ را به سبد تولیدات خود اضافه کرد وتلوزیونبا وضوح ۴K با این فناوری را روانه بازار نمود تلوزیونهای با صفحه نمیش رول شونده و صفحه نمایش شفاف را با این فناور روانه بازار نمود مشکل حک شدن تصاویر ثابت را در حد قابل قبولی بر طرف نمودکار به جایی رسید ه که از یکسال قبل سامسونگ رقیب دیرینه ال جی برای حضور در بازار این فناوری بناچار پنل های OLED را از شرکت ال جی خریداری مینماید

نظر دهید