۱۴ تیر ۱۳۹۵

تجربه صدایی شفاف از جنس بلور در سیستم Hi-Fi پلاس ال‌جی

سیستم Hi-Fi پلاس ال‌جی مدل (AFD-1200) همراه با فناوری B&O توسط شرکت Bang & Olufsen طراحی شده است و می‌تواند صدای دیجیتال به آنالوگ تبدیل نماید. کیفیت صدای ۳۲ بیتی نهایت شفافیت و وضوح صدا را اطمینان می‌دهد. با سیستم Hi-Fi پلاس ال‌جی صدایی با کیفیت Bang & Olufsen  را درکنار مبدل DA (تبدیل دیجیتال به آنالوگ) تجربه کنید.

این ماژول از وجود یک مبدل 32 بیتی در درون خود بهره می‌برد که با یک آمپلی‌فایر همراه شده است و در مجموع با اتصال این Hi-Fi Plus ال‌جی با تبدیل صدای دیجیتال به آنالوگ تجربه چشمگیر در شنیدن صدای با کیفیت Bang & Olufsen را برای دوستداران موسیقی فراهم کرده است.

01_Bang_Olufsen_sound

طراحی   BANG & OLUFSEN

چیزی که این های-فای را از نمونه‌های مشابهش متمایز می‌کند، وجود لوگوی B&O بر روی آن است که نشان از شرکت سازنده و مطرح BANG & OLUFSEN  دارد. طراحی ساده و در عین حال بسیار شیک آن در کنار فناوری صدای با کیفیت آن، تجربه لذت‌بخشی بصری را به ارمغان می‌آورد.

03_Stand_Alone

سیستمی مستقل با کیفیت بالا

سیستم های-فای Plus ال‌جی با فناوری B&O PLAY کاملا با قسمت بیرونی گوشی ال‌جی G5 هماهنگ بوده به گونه‌ای که به راحتی در قسمت ماژولی این گوشی نصب می‌شود. علاوه بر این، این سیستم پخش کننده تنها مختص به گوشی G5 نیست، بلکه در دیگر تلفن‌های هوشمند و سیستم عامل‌هایی از قبیل iOS ، مک، ویندوز و همچنین کامپیوترهای دیگر قابل استفاده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید