۲۲ آذر ۱۴۰۲

راهنمای انتخاب ماشین ظرف‌شویی کم‌مصرف

بسیاری از مردم به دلایل مشخص به دنبال یک ماشین ظرف‌شویی اقتصادی و کم‌مصرف هستند. مهم‌تر از همه اینکه این محصول بتواند در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند و از زمین محافظت کند؛ بنابراین، ابتکارات بسیاری در دنیای لوازم آشپزخانه وجود دارد که هدف آن‌ها ارائه گزینه‌های سازگار با محیط‌زیست همراه با لوکس بودن است.

به‌عنوان مثال، ماشین‌های ظرف‌شویی ال‌جی با قابلیت شستشوی چهارگانه، شستشوی کارآمد را از هر زاویه تضمین می‌کند و در عین حال در مصرف برق و آب صرفه‌جویی می‌کند؛ بنابراین، در اینجا با مزایای انتخاب ماشین ظرف‌شویی کم‌مصرف و موارد دیگر آشنا خواهید شد.

مزایای اینورتر Direct Drive در مصرف ماشین ظرف‌شویی

داشتن ماشین ظرف‌شویی با موتور عالی کلید صرفه‌جویی در انرژی چه آب و چه برق باشد. ماشین ظرف‌شویی‌های ال‌جی با داشتن اینورتر Direct Drive متمایز می‌شوند و در اینجا با این موتور قابل اعتماد و کم‌مصرف آشنا می‌شوید.

اینورتر Direct Drive چیست؟

اینورتر Direct Drive موتوری است که به ماشین ظرف‌شویی‌های ال‌جی امکان می‌دهد تا خودنمایی کنند. این راز عملکرد بی‌صدا، کارایی و قابلیت اطمینان طولانی مدت این ماشین‌های ظرف‌شویی است. علاوه بر این، این سیستم موتور باعث کاهش هدر رفتن آب می‌شود. این کار را از طریق کنترل گردش آب و شدت جریان انجام می‌دهد. همراه با ویژگی Dual Zone Wash، این محصول تمیز کردن را کاملاً تضمین می‌کند و در عین حال، در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند. در زیر با مزایای داشتن ماشین ظرف‌شویی ال‌جی با سیستم موتور اینورتر Direct Drive آشنا می‌شوید.

کاهش قبوض برق

ماشین‌های ظرف‌شویی با گرم کردن آب و چرخه‎‌های کندتر برق کمی مصرف می‌کنند. از این رو، نه‌تنها در مصرف برق صرفه‌جویی می‌شود بلکه ظروف شما را نیز کاملاً ضدعفونی می‌کند.

صرفه‌جویی در مصرف آب

بسیاری از ماشین‌های ظرف‌شویی از مکانیسم‌های خاصی استفاده می‌کنند مانند QuadWash ال‌جی که هر نقطه روی بشقاب، فنجان و ظروف را تمیز می‌کند. این مکانیسم کارآمد باعث کاهش مصرف آب و در نتیجه صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود.

علاوه بر این، این ماشین ظرف‌شویی‌ها دارای چرخه آبکشی است. به جای شستشوی دستی ظروف با آب، در مصرف آب بسیار صرفه‌جویی می‌شود. شستشوی دستی ظروف قبل از کار با ماشین ظرف‌شویی توصیه نمی‌شود چراکه مصرف آب و انرژی را افزایش می‌دهد.

کاهش ردپای کربن

ردپای کربن مقدار کربن آزاد شده در هوا است و هنگام استفاده از ماشین ظرف‌شویی صرفه‌جویی در انرژی، دی اکسید کربن کمتری در خانه خود تولید خواهید کرد. به عبارت دیگر، هوایی که شما و خانواده‌تان تنفس می‌کنید، تمیز و با طراوت خواهد بود.

ماندگاری طولانی مدت

هنگام خرید یک مدل ماشین ظرف‌شویی کم‌مصرف متوجه می‌شوید که بالاترین کیفیت مواد را دارد. این همان چیزی است که به آن دوام بیشتری می‌دهد که همچنین به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌های نگهداری و نیاز به تعویض آن کمک می‌کند.

سروصدای کمتر

وسایل کم‌مصرف در انرژی برای کار کردن بی‌سروصدا طراحی شده‌اند. به عبارت دیگر، هنگام روشن کردن ماشین ظرف‌شویی، صدای ترک خوردن و کوبیدن را نخواهید شنید.

عملکرد تمیزکاری عالی

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، برخی از ماشین‌های ظرف‌شویی از مکانیسم‌هایی برای صرفه‌جویی در مصرف آب استفاده می‌کنند. اما علاوه بر آن، این مکانیسم‌ها نتایج تمیز کردن عالی را نیز تضمین می‌کند.

ویژگی‌های نامحدود

ماشین‌های ظرف‌شویی مدرن هر دوی این‌ها را در کنار ویژگی‌های بی‌نظیر صرفه‌جویی در مصرف انرژی مانند قفسه‌های انعطاف‌پذیری، بخارپز، تمیز کردن نیرو و غیره ترکیب می‌کنند.

چرا ماشین ظرف‌شویی بخار ال‌جی QuadWash ال‌جی را انتخاب کنید؟

LG QuadWash Steam Dishwasher دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل می‌کند. این ظروف درخشان، لکه کمتر و یک پاک‌کننده قوی برای به دست آوردن بشقاب‌های بهداشتی را تضمین می‌کند. علاوه بر این، به طور سفارشی برای نیازهای شما طراحی شده است. همه این‌ها برای افزایش عملکرد تمیز کردن و خشک کردن و راحت کردن زندگی آشپزخانه شما است.

QuadWash

ابتدا، قبلاً اشاره کردیم که اکثر ماشین‌های ظرف‌شویی از مکانیسم‌های تمیزکننده خاصی استفاده می‌کنند تا هم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و هم تمیز کردن کامل را تضمین کنند. سیستم QuadWash ال‌جی ظروف را یک اسپری چند حرکتی با جت‌های پرفشار تمیز می‌کند. علاوه بر این، دارای بازوهای چرخشی چند جهته است تا هر گوشه از هر صفحه را به دست آورد؛ بنابراین، اطمینان حاصل می‌شود که ظروف از هر زاویه، از داخل و خارج شسته می‌شوند.

Easy Rack Plus

بارگیری ماشین ظرف‌شویی LG QuadWash Steam Dishwasher ساده است. شما می‌توانید آن را بدون زمان و تلاش کمی انجام بدهید. قفسه‌ها انعطاف‌پذیر هستند و به‌راحتی قابل تنظیم هستند، بنابراین، شما می‌توانید آن‌ها را با توجه به تنظیمات خود تغییر بدهید تا همه چیزهایی که برای شستن نیاز دارید، جابه‌جا کنید. علاوه بر این، این قفسه‌ها مجهز به حلقه‌های تاشو هستند تا فضایی برای قابلمه‌ها و تابه‌های بزرگتر ایجاد کنند.

ThinQ

فوق‌العاده است که ال‌جی به شما اجازه می‌دهد تا هر وسیله‌ای در خانه خود را از طریق تلفن خود کنترل کنید، درست است؟ این ماشین ظرف‌شویی شگفت‌انگیز همچنین بخشی از چشم‌انداز ال‌جی برای خانه‌های آینده و هوشمند است. به‌سادگی چرخه را دانلود کنید و تنظیمات را به دلخواه شخصی سازی کنید. همچنین، یادآوری تمیز کردن ماشین و تشخیص هوشمند برای تعمیر و نگهداری و تشخیص هوشمند مشکل دریافت خواهید کرد.

سیکل توربو

اگر ظروف جامد سختی دارید که پر از چربی و بقایای آن است، این چرخه زندگی شما را نجات خواهد داد. نیازی به تمیز کردن یا خسته کردن خودتان نیست چراکه تنها کاری که باید انجام بدهید این است که ماشین ظرف‌شویی خود را بارگیری کنید و بگذارید جادوی خودش را انجام بدهد. از آنجایی که چرخه توربو شستشوی دو ناحیه‌ای با دمای بالا را فراهم می‌کند تا ظروف شما را تمیز کند. علاوه بر این، باید بدانید که این چرخه ۵۹ دقیقه است و در عین حال، مصرف برق و آب کمتری دارد.

True Steam

شستن ظروف با آب داغ در حال جوش برای دست هر کسی مضر است و اینجا است که ماشین ظرف‌شویی ال‌جی به کار می‌آید. این ماشین ظرف‌شویی از بخار آب جوش برای تمیز کردن سطح و داخل هر بشقاب، فنجان، کاسه، قاشق و چنگال استفاده می‌کند. علاوه بر این، دیگر نگران لکه‌های آب نخواهید بود چراکه بخار این نقاط را تا ۳۰ درصد خشک می‌کند.

ظاهر شیک

آشپزخانه‌‌های مدرن با وسایل براق با طراحی‌های مدرن مشخص می‌شوند. اگر به دنبال داشتن آشپزخانه‌ای با ظاهر هوشمند هستید، این ماشین ظرف‌شویی همه چیز را ارائه می‌دهد.

سوالات متداول:

آیا ماشین ظرف‌شویی واقعا در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند؟

بله، واقعاً این‌طور است. بسیاری از مطالعات و تحقیقات نشان داده‌اند که ماشین‌های ظرف‌شویی مدرن مانند LG Dishwasher با QuadWash و True Steam می‌تواند آب بسیار زیادی را صرفه‌جویی کند. به لطف موتور Direct Drive مصرف برق و آب نیز بسیار کاهش پیدا می‌کند.

آیا استفاده از ماشین ظرف‌شویی بهتر از شستن ظروف با دست است؟

بله همین‌طور است. استفاده از ماشین ظرف‌شویی باعث صرفه‌جویی بیشتر در برق و آب و در نتیجه صرفه‌جویی در هزینه می‌شود. همچنین استفاده از ماشین ظرف‌شویی نسبت به شستن ظروف با دست زحمت کمتری دارد.

در پایان، خانه هوشمند آینده شما بدون ماشین ظرف‌شویی کم‌مصرف که در مصرف آب و برق صرفه‌جویی می‌کند و در عین حال، عملکرد بسیار خوب را تنظیم کند. این دقیقاً همان چیزی است که در ماشین ظرف‌شویی‌های ال‌جی QuadWash پیدا خواهید کرد که برای آسان کردن زندگی ساخته شده‌اند.

زندگی خوب است!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید