۰۴ اسفند ۱۳۹۸

نوروز امسال، با ایکس بوم ال جی چمدان شما سبک‌تر است

بلندگوی همراه ایکس بوم ال جی (XBOOM Go) را در چمدان بگذارید و کنارش چند تکه لباس. برای یک سفر عالی همین‌ها کافیست!

نعطیلات نوروز وقت تفریح و گردش است؛ سپری کردن زمان در دل طبیعت هم نشاط‌بخش است و هم نیروبخش. اما این گردش‌های دوستانه در روزهای تعطیل یک چاشنی انرژی‌بخش هم می‌خواهد! حدس بزنید در هوای دل‌انگیز بهاری، هر جای ایران که باشید چه چیزی بیشتر از همه چیز می‌چسبد و لذت گردش‌ها را چند برابر می‌کند؟

موسیقی! چند قطعه آهنگ خوب، مخصوصا از آنهایی که خاطره‌سازند و خودتان از اول تا آخر آن را حفظ هستید، می‌تواند روز شما را بسازد و روح سبز زندگی سرتاسر وجود شما را در برگیرد.

بلندگوهای XBOOM Go ال‌جی حالت نورپردازی چندرنگه با دسته‌های خوش‌دست Grab-N-Go و X-grip دارد که گرفتن این بلندگو را بسیار محکم و حمل آن را بسیار ساده و راحت می‌کند. عمر باتری طولانی و مقاومت این بلندگو در برابر عناصری نظیر آب از XBOOM Go ال‌جی یک بلندگوی ایده‌آل برای فعالیت‌های سرگرم‌کننده در فضای باز می‌سازد.

81078373_187545612645624_911797728491733585_n

بلندگوهای سری XBOOM Go PK ال‌جی بر خلاف جثه کوچک و جمع و جور و وزن اندکشان، صدا را با کیفیت عالی منتشر می‌کنند. بلندگوهای جدید ال‌جی با نام XBOOM Go (مدل‌های PK5 و PK7) به تعداد بیشتری از علاقه‌مندان به موسیقی امکان لذت بردت از مهارت و تبحر ال‌جی در صدا را می‌دهد.

مدل‌های PK7 و PK5 از رتبه IPX5 و مدل PK3 از رتبه IPX7 برای مقاومت در برابر قطرات و استفاده از آن در کنار استخر برخوردار هستند. قابلیت اتصال دوگانه پخش Dual Play Connectivity و باتری بادوام بلندگوهای سری XBOOM Go تجربه شنیداری لذت‌بخشی را هر جا که باشید ارائه می‌دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید