۱۸ بهمن ۱۳۹۹

بلندگوی همراه XBOOM Go ال جی؛ مقاوم در برابر آب و آفتاب!

هر جا که می‌روید، بلندگوی همراه XBOOM Go ال جی را با خود ببرید زیرا باتری قابل شارژ این بلندگوی قابل حمل و سبک می‌تواند ۲۲ ساعت کار کند.

دسته این بلندگوی بلوتوث را می‌شود خیلی راحت به دست گرفت و همه جا برد. این بلندگوی همراه یک شریک عالی برای تمام نیازهای شما به یک بلندگوی بی‌سیم است.

کیفیت صدای بلندگوی XBOOM Go ال‌جی چه در محیط بسته خانه و چه در فضای باز بیرون بسیار شگفت‌انگیز است. با وجود فناوری و تنظیم صدای شرکت مریدین و Qualcomm aptX HD کیفیت صدا بهتر از سی‌دی خواهد بود و می‌توان از اصوات واضح‌تر و باس قوی‌تر لذت برد. اگر می‌خواهید مهمانی را شروع کنید، فقط کافیست به دوستان خود زنگ بزنید و از آنها دعوت کنید.

حتی وقتی در اداره یا محل کار خود سخت مشغول تلاش هستید، بلندگوی جدید ال‌جی علاوه بر ایجاد جو خوشایند، فضای کاری شما را شیک و امروزی می‌کند.

نگذارید این روزهای بارانی که هوا تقریبا غیر قابل پیش‌بینی و گاهی بارانی و ابری یا گاهی آفتابی است شما را غافلگیر کند. برای گوش دادن به موسیقی دلخواهتان، بلندگوی XBOOM Go را در هر هوایی می‌توانید همراه خودتان ببرید و حتی در هوای بارانی نیز نگران خیس شدن آن نباشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید