۱۵ آذر ۱۴۰۱

ال‌جی گرمایش هوشمندانه را برای زمستانی گرم و کم مصرف ارائه می‌کند

یک خانه گرم و راحت برای تحمل زمستان سخت نیمکره شمالی ضروری است. اما افزایش گرما در سردترین ماه‌های سال هزینه دارد و با افزایش انتشار کربن به سیاره آسیب می‌رساند و صاحبان خانه‌ها را با قبض‌های سنگین انرژی مواجه می‌کند. به همین دلیل است که راهکارهای گرمایشی مانند پمپ‌های حرارتی هوا به آب ال‌جی انتخاب عاقلانه‌ای هستند و سطح جدیدی از راندمان و عملکرد آگاهانه‌تر از محیط‌زیست برای حفظ آرامش شما در داخل خانه در زمانی که هوا برای بیرون رفتن خیلی سرد است ارائه می‌دهند.

در اینجا به شما نحوه نصب پمپ حرارتی در خانه را آموزش می‌دهیم. این پمپ حرارتی به شما کمک می‌کند تا از زمستانی گرم و کم مصرف لذت ببرید.

بخاری کم مصرف عالی برای خانه شما

سیستم‌های پمپ حرارتی با ارائه مزایای بی‌شمار نسبت به راهکارهای گرمایش معمولی، می‌توانند تمام نیازهای گرمایشی فضا و کف خانه شما را برآورده کنند و از تامین مطمئن آب گرم در تمام زمستان اطمینان حاصل کنند. یک پمپ حرارتی به درستی نصب شده که ظرفیت مناسب برای اندازه یا فضای شما دارد می‌تواند به طور مداوم دمای تنظیم شده را حفظ کند در حالی که انتشار کربن کمتری نسبت به دیگ بخاری نفتی یا گاز ایجاد می‌کند. علاوه بر این، طبق انجمن پمپ حرارتی آلمان، پمپ‌های حرارتی طراحی‌شده برای کار با منابع انرژی تجدیدپذیر حتی می‌توانند به خانوارها برای دستیابی به کربن خنثی کمک کنند.

ال‌جی مزایایی را برای انواع مختلف ساختمان‌ها با محصولات پمپ حرارتی اسپلیت و تک‌بلوک ارائه می‌کند؛ مانند مواردی که در سری LG Therma V R32 بسیار کارآمد هستند. ال‌جی ترما وی (LG Therma V) با داشتن رتبه انرژی +++ A در گرمایش فضا با دمای خروجی آب (LWT) 35 درجه سانتیگراد، می‌تواند تامین آب گرم در تمام طول سال و همچنین گرمایش و سرمایش کل خانه را فراهم کند. حتی زمانی که دمای بیرون به منفی 7 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، همچنان گرمایش قدرتمندی را با 100 درصد ظرفیت قابل توجه ارائه می‌دهد.

ال‌جی Therma V دارای حالت خودکار فصلی نیز هست. این قابلیت آن را قادر می‌سازد به طور خودکار عملکرد را مطابق با دمای خارج از منزل تنظیم کند و بتواند آب را تا دمای 80 درجه سانتی‌گراد گرم کند. با نصب یک سیستم گرمایش کارآمد، می‌توانید خانه خود را بدون مصرف مقدار زیادی برق به یک مکان گرم و راحت تبدیل کنید. در نتیجه هزینه‌های انرژی و هم زمان ردپای انرژی شما کاهش می‌یابد.

مدیریت هوشمند دما

همه راه‌حل‌های LG Therma V با یک کنترل از راه دور ارائه می‌شوند، در حالی که چندین مدل دارای یک پنل کنترل یکپارچه هستند که در آن می‌توانید به راحتی طیف وسیعی از اطلاعات عملیاتی، مانند حالت فعلی و دمای داخلی، را مشاهده کنید و تنظیمات را در صورت نیاز تغییر دهید. محصولات این شرکت را می‌توان از راه دور از طریق برنامه LG ThinQ کنترل کرد. بنابراین، می‌توانید دمای مناسبی را پس از یک روز سخت در دفتر انتظار داشته باشید یا مطمئن شوید که هنگام رفتن به تعطیلات، گرمایش کم است.

امسال و هر سال با یک سیستم گرمایش راحت و کارآمد که برای کره زمین و کیف پول شما بهتر است، از زمستان گرم‌تری در خانه لذت ببرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید