۱۶ آبان ۱۳۹۵

با سیستم گرمایشی Therma V ال‌جی از قبوض برق نترسید!

اگر هنوز از نگاه کردن به قبوض برق واهمه دارید، با سیستم گرمایشی ال‌جی ترما وی (Therma V) شیوه‌ای جدید برای گرم کردن منزل پیدا کنید.

ترما وی جدیدترین سیستم پمپ گرمایشی ال‌جی است که برای ذخیره انرژی و ارائه گرمایش قابل اطمینان طراحی شده است. ترما وی (Therma V) می‌تواند نقش‌های متنوعی در گرمایش بازی کند که از ایجاد گرمایش در کف تا گرم کردن آب برای دوش حمام متغیر است.

product_20100831_150327

ترما وی از فناوری پیشگام ال‌جی در صنعت استفاده می‌کند تا به میزان زیادی مصرف انرژی را کاهش دهد، در هزینه و پول مشتریان صرفه‌جویی کند و پسماندهای محیطی کمتری بر جای گذارد. با مصرف انرژی کمتر و ایجاد بازده فصلی، کمپرسور قدرتمند دستگاه بهبود و پیشرفتی عالی نسبت به دستگاه‌های تهویه مطبوع اینورتر متداول در گرم‌کننده‌های دیگر است.

علاوه بر کمپرسور، تنوعی از ابتکارات فنی دیگر در ترما وی به کار می‌رود تا حداکثر ذخیره انرژی را فراهم کنید. فن BLDC ال‌جی مصرف انرژی را بر حسب تنظیمات تا ۴۰ درصد کاهش می‌دهد. ترما وی به پمپ آب درجه یکی مجهز است که جریان آب را کنترل می‌کند و ذخیره نیرو را تا ۶۵ درصد افزایش می‌دهد.

lg_at_chillventa_001

این تجهیزات پیشرفته ال‌جی برای ایجاد ذخیره انرژی با هم ترکیب می‌شوند که در نهایت نه تنها برای کره زمین مفید است بلکه در پول مشتریان و هزینه‌های ماهانه قبض‌ها صرفه‌جویی می‌کند. راندمان انرژی استثنایی ترما وی و قابلیت اطمینان آن با گروه‌های پیشگام در مدافعه از مشتری در اروپا مورد تأیید قرار گرفته است. از زمان معرفی و عرضه این محصول، ترما وی از MCS انگلستان، NF PAC فرانسه و EUROVENT سازمان ملل و چند سازمان دیگر تأییدیه دریافت کرده است.

bp_klima_lg_therma_v_hoszivattyu_kulteri_hidroblokk_telepites2

ترما وی ال‌جی (Therma V)، که برای خانه‌های جدید یا تازه بازسازی‌شده بهینه شده است، منبع قابل اعتمادی از آب گرم، گرمایش سطح و انعطاف بهینه را ارائه می‌دهد. قدرت اصلی ترما وی در توانایی ارائه بازده انرژی عالی بدون قربانی کردن عملکرد است.

حالت Weather Dependent Operation به صورت خودکار دمای فضای داخل را در پاسخ به تغییرات دمایی بیرون تنظیم می‌کند تا راحتی و آسایش بهینه فراهم شود. علاوه بر این، حالت سکوت در این سیستم صدای اجرایی در هنگام شب یا زمانی که نیاز به محیطی آرام دارید را کم می‌کند.

lg_family

سیستم ترما وی ال‌جی یک سیستم گرمایشی مبتکرانه است که انرژی کمتری مصرف می‌کند. برای اینکه با این سیستم بیشتر آشنا شوید، ویدئوی زیر را تماشا کنید.

۱ نظر

سعید ۱۸ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

قدرت واقعی تکنولوژی در این شرکت است فقط کافیست از تعصب بیجا نسیت به سایر برندها را بردارید و به زندگی بهتر بپیوندید امیدوارم بعد از اتفاق در گلکسی نوت ۷ و همینطور انفجار در لباسشویی های سامسونگ که آغاز شده است در زمینه موبایل ال جی بتواند سامسونگ متقلب را شکست دهد و آن روز شدنی است .

نظر دهید