۱۴ آذر ۱۴۰۱

تلویزیون ال‌جی دارید؟ حالا وقت تماشای رایگان یک پیشنهاد شگفت‌انگیز است

خبرهای خوبی برای میلیون‌ها دارنده تلویزیون ال‌جی وجود دارد: مجموعه‌ای از محتوای ممتاز بدون پرداخت هزینه اشتراک در دسترس هستند.

اگر تلویزیون ال‌جی در خانه خود دارید، اکنون می‌توانید ساعت‌ها محتوای بیشتر را به صورت رایگان تماشا کنید. همه اینها به لطف این شرکت فناوری کره‌ای است که قرارداد جدیدی را راه اندازی کرده و به مشتریان این فرصت را می‌دهد تا سه ماه از Apple TV+ بدون ارائه جزئیات کارت اعتباری خود استفاده کنند.

این پیشنهاد پرفروش برای هر کسی که تلویزیون هوشمند ال‌جی که بین سال‌های 2018 تا 2022 منتشر شده است، در دسترس است.

مشتریانی که یکی از این جعبه‌ها را دارند، به سادگی باید برنامه Apple TV+ را روی نمایشگر راه‌اندازی کرده و سپس راهنمای روی صفحه را دنبال کنند تا دسترسی رایگان را ایجاد کنند.

برای کسانی که از اپل تی وی پلاس خبر ندارند باید بگوییم که Apple TV+ کمی شبیه نتفلیکس است و دسترسی انحصاری به مجموعه‌ای از نمایش‌ها و فیلم‌ها را ارائه می‌دهد.

این سرویس در سال 2019 راه اندازی شد و از آن زمان به تولید برخی از محتوای برنده جوایز از جمله کمدی فوتبالی تد لسو و درام بلند CODA ادامه داد و عنوان بهترین فیلم را در اسکار امسال از آن خود کرد.

Apple TV+ معمولاً 6.99 پوند در ماه هزینه دارد. اما به لطف پیشنهاد ال‌جی می‌توان بیش از 20 پوند صرفه‌جویی کرد.

در کنار این بازی رایگان، می‌توانیم در هفته‌های آینده منتظر خبرهای بزرگ بیشتری از ال‌جی باشیم. نمایشگاه سالانه فناوری CES در لاس وگاس در 4 ژانویه 2023 آغاز می‌شود و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که برخی به روز رسانی‌های مهم در این رویداد پر زرق و برق اعلام شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید