۱۷ بهمن ۱۳۹۸

برنامه کاربردی Apple TV و +Apple TV اکنون در تلویزیون‌های 2019 ال جی

کاربران از این به بعد می‌توانند با برنامه کاربردی Apple TV از +Apple TV، کانال‌های Apple TV و خیلی چیزهای دیگر با قابلیت حیرت‌انگیز دالبی ویژن لذت ببرند.

ال جی الکترونیکس تلویزیون‌های هوشمند 2020 خود را با برنامه کاربردی Apple TV در ژانویه در نمایشگاه CES 2020 معرفی کرد و اکنون این قابلیت را برای تلویزیون‌های هوشمند 2019 خود در بیش از 80 کشور در دسترس قرار داده است. دسترسی راحت به تلویزیون اپل از طریق نوار لانچر خانه امکان اشتراک گرفتن و تماشای +Apple TV را برای تلویزیون‌های هوشمند ال جی میسر می‌کند؛ اشتراک سرویس ویدیویی جدیدی که از فیلم و سریال‌های پرطرفدار Apple Originals مانند The Morning Show ،See ،Servant و Little America برخوردار است.

دارندگان تلویزیون‌های ال جی با برنامه کاربردی Apple TV می‌توانند در کانال‌های تلویزیون اپل مشترک شوند و با اشتراک مستقیم بتوانند از سرویس‌های ویدیویی درخواستی درجه یک هم به صورت آنلاین و هم آفلاین بدون تبلیغ بهره‌مند شوند، همبن طور به مجموعه ویدیویی آی‌ تیونز دسترسی پیدا کنند و بیش از 100 هزار فیلم و برنامه تلویزیونی را بخرند یا اجاره کنند. با یک کلیک روی کنترل جادویی ال جی همه چیز به راحتی شروع می‌شود.

Apple-TV-App-Now-on-2019-LG-TVs-_011

تلویزیون‌های ال جی به کاربران تجربه سینمایی شگفت‌انگیزی را می‌دهند که بهترین کیفیت تصویر و صدا را در بازار دارد و همگام با رشد روزافزون تعداد برنامه‌های تامین‌کنندگان برتر و جهانی محتوا مدام در حال بزرگ شدن است. برنامه کاربردی تلویزیون اپل با گستره وسیعی از عناوینی که از دالبی ویژن در اختیار دارد یک انتخاب ایده‌ال برای تلویزیون‌های ال جی است. ال جی از اولین شرکت‌هایی بود که از فناوری دالبی ویژن استقبال کرد و جدیدترین تلویزیون‌های ال جی هم از دالبی ویژن پشتیبانی می‌کنند تا به کاربران تجربه غوطه‌ورکننده‌تری از تماشای برنامه‌ها و فیلم‌ها را با رنگ‌های زنده، عمق عالی و صدای واقعی و شگفت‌انگیز ارائه دهند.

تلویزیون‌های 2019 ال‌جی از Apple AirPlay 2 نیز پشتیبانی می‌کنند که به کاربران امکان به اشتراک‌‌گذاری یا پخش محتوا از تلفن هوشمند آیفون، آی‌پد یا مک را به صورت مستقیم در تلویزیون ال جی فراهم می‌کند. مشتریان اکنون می‌توانند موسیقی را در تلویزیون‌های ال جی پخش کنند و آن را با بلندگوهای دیگری که سازگار با AirPlay 2 است در هر جای خانه همگام و متصل کنند. این تلویزیون‌ها از Apple HomeKit نیز پشتیبانی می‌کنند که به کاربران امکان کنترل آسان و امن تلویزیون را با کمک برنامه کاربردی Home در آیفون یا آی‌پد یا صدا از طریق دستیار صوتی Siri می‌دهد. مشتریان با کمک این قابلیت‌ها می‌توانند تلویزیون خود را خاموش یا روشن کنند، میزان صدا را کم یا زیاد کرده، درگاه‌های ورودی را تغییر داده یا کارهای بیشتر دیگری که مد نظرشان است را انجام دهند.

Apple-TV-App-Now-on-2019-LG-TVs-_02

مشتریان تلویزیون‌های ال جی می‌توانند اکنون از Apple TV علاوه بر AirPlay 2 و HomeKit در تمام تلویزیون‌های 2019 ال‌جی از نوع OLED ،NanoCell (در مدل SM9X و SM8X) لذت ببرند و در پایان این ماه از برنامه کاربردی تلویزیون اپل در تلویزیون‌های منتخب UHD ال‌جی (در مدل UM7X و UM6X) برخوردار شوند. برنامه کاربردی Apple TV و +Apple TV در تلویزیون‌های 2020 ال جی در همان زمان عرضه بهره‌مند هستند و تا آخر امسال این قابلیت با یک آپدیت میان‌افزاری در اختیار تلویزیون‌های 2018 ال جی خواهد بود.

83753225_210018863486755_8256243747803880177_n

۱ نظر

عماد ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ پاسخ

با بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون این امکانات فعال میشه یا باید از الجی استور نرم افزارهاش رو بگیرم؟

نظر دهید