۰۱ خرداد ۱۳۹۹

تنوع بیشتر در خط تولید تلویزیون‌های ال جی

دو خط تولید گامی در کره جنوبی به مرکز آسیایی جدید اندونزی (New Asia Hub) تغییر مکان می‌دهند تا ظرفیت تولید را 50 درصد افزایش دهند.

در زمانی که بسیاری از کارخانجات سازنده از فعالیت عقب نشینی کرده‌ و دست کشیده اند، شرکت ال جی الکترونیکس کسب و کار تلویزیون خود را با هدف تنوع در ردپای تولید و افزایشی ظرفیت تنوع بیشتری می‌دهد. عنصر اصلی این راهبرد کارخانه سیبیتانگ ال جی در اندونزی خواهد بود که به مرکز منطقه‌ای جدید این شرکت مبدل خواهد شد و جای دو تا از 6 خط تولید کنونی و فعال در گامی کره جنوبی را می‌گیرد. انتظار می‌رود این اقدام بازده فرایند ساخت تلویزیون را در سرتاسر جهان کارامدتر کند، کارخانه گامی وضعیت خود را به عنوان برج کنترل حفظ نماید و برای رشد بیشتر کسب و کار ال جی فعالیت‌های بیشتری انجام دهد.

این اقدام بخشی از تصویر بزرگتری است که در استراتژی تولید ال جی به منظور همراستا شدن و نزدیکی به تقاضای رو به تغییر ایجاد شده است. افزایش ظرفیت کارخانه اندونزی به ال جی امکان می‌دهد تا مشتریان آسیایی و استرالیایی را بهتر تامین کند. بازار بزرگ اروپا همچنان از طرف کارخانه مالاوا در لهستان تامین می‌شود و کارخانه‌های رینوسا و مکزیکالی در مکزیک منبع اصلی تامین تلویزیون برای ال جی در امریکای شمالی هستند.

LG-Electronics-Indonesia_02

کارخانه سیبیتانگ در سال 1995 تاسیس شد و به فناوری اتوماسیون پیشرفته در تمامی فرایندهای تولید ارتقا پیدا خواهد کرد؛ از مونتاژ، بازرسی کیفیت و بسته بندی محصول گرفته تا تولید تلویزیون، مانیتور و محصولات نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال . کارخانه سیبیتانگ ال جی با توسعه و ارتقا ظرفیت تولید سالانه را تا 50 درصد افزایش خواهد داد.

نقش کارخانه گامی ال جی فعالیت کردن به عنوان مرکز کنترل برای تلویزیون های ال جی  و نمایشگرهای تجاری مرتبط در سرتاسر جهان است که این نقش حتی اهمیت بیشتری نیز خواهد داشت زیرا بر ساخت نمایشگرهای بسیار باکیفیتی مانند تلویزیون اولترا پریمیوم یا فوق پیشرفته و مانتیورهای پزشکی ال جی متمرکز می‌شود. کارخانه گامی مرکز تحقیقات و زمینه آزمایش برای فرایندهای ساخت کارامدتر است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید