۰۳ خرداد ۱۳۹۹

تلفن هوشمند ال جی Q61 در کره جنوبی رونمایی شد

به تازگی شرکت ال جی از تلفن هوشمند و میان رده خود با مدل ال جی Q61 رونمایی کرده است.

این گوشی در واقع همان K61 است که در بازار کره جنوبی تغییر نام یافته و در سکوت خبری، در کره‌جنوبی رونمایی شد. ال جی Q61 در واقع جدیدترین مدل از سری کیو و نسخه‌ای ری‌برندشده از ال‌جی K61 به شمار می‌رود؛ همان مدلی که فوریه‌ ۲۰۲۰ معرفی شد.

ال جی Q61 مانند K61 با طراحی زیبا، رنگ های جذاب، دوربین های قدرتمند و کاربردی، صفحه نمایش با کیفیت و شفاف و البته باتری فوق العاده ۴۰۰۰ میلی آمپر طرفداران زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

این تلفن‌ هوشمند مجهز به چهار دوربین در پنل پشت با آرایش خطی است: یک دوربین اصلی با رزولوشن بالا، یک دوربین زاویه گسترده، یک حسگر عمق و یک لنز ماکرو. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل در محصول پیشرفته ال جی Q61 بالاترین رزولوشن را در میان تلفن‌های هوشمند ال‌جی دارد.

ال جی Q61 مجهز به نمایشگر بسیار واضح ۶٫۵ اینچ FHD+ FullVision با نسبت تصویر ۱۹٫۵ به ۹ است. صفحه نمایش این تلفن‌ هوشمند یک سوراخ ریز ساده برای دوربین دارد و در کل خود نمایشگر از حاشیه باریک‌تری نسبت به پیشینیان خود برخوردار است تا تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده ای ارائه دهد.

باتری پرقدرت ۴ هزار میلی‌آمپر، صدای فراگیر و سه بعدی DTS:X برای تجربه صدای واقعی ۷٫۱ کاناله با هدفون و استاندارد نظامی MIL-STD-810G برای دوام و قدرت برای بیشتر شدن جذابیت‌ این عضو جدید خانواده K ال جی ارائه شده‌ و برای مشتریانی است که مشتاقانه می‌خواهند تجربه تلفن هوشمند میان رده خود را با قیمتی مقرون به صرفه ارتقا دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید