۱۲ آذر ۱۴۰۱

سه ماه آزمایش رایگان +Apple TV برای مشتریان تلویزیون هوشمند ال‌جی در فصل تعطیلات

مشتریان تلویزیون هوشمند ال‌جی با سه ماه آزمایش رایگان +Apple TV برای تعطیلات آماده می‌شوند.

این شرکت به صاحبان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در سراسر جهان فرصتی برای تماشای سریال‌ها و فیلم‌های تحسین شده +Apple TV را به صورت رایگان و فقط برای مدت محدود ارائه می‌دهد.

دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در بیش از هشتاد کشور به مدت سه ماه به +Apple TV به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت و محتوای محبوب و برنده جوایز را در اختیار آنها قرار می‌دهد تا در تعطیلات از آن لذت ببرند. از این هفته، تبلیغات برای مشترکین جدید +Apple TV در دسترس است و برای همه مدل‌های سازگار با تلویزیون‌های هوشمند 4K و 8K  ال‌جی از سال 2018 تا 2022 که دارای webOS 4.0 تا webOS 2022 هستند اعمال می‌شود. برای استفاده از این پیشنهاد، کاربران باید از طریق تلویزیون هوشمند سازگار ال‌جی به برنامه  +Apple TV دسترسی داشته باشند و دستورالعمل آزادسازی آن را دنبال کنند.

با اپل تی‌وی پلاس، دارندگان تلویزیون هوشمند ال‌جی می‌توانند از سریال‌های درام و کمدی، فیلم‌های بلند، مستند، و سرگرمی‌های کودکانه و خانوادگی، از جمله برنده جایزه اسکار بهترین فیلم امسال «CODA»، برنده رکوردشکنی جایزه امی «تد لاسو» لذت ببرند. کمدی موزیکال تعطیلات «Spirited» و سریال‌های موفقی مانند «خواهران بد»، «اسب‌های آهسته» و بسیاری دیگر، به‌علاوه ورزش‌های زنده که با «جمعه شب بیسبال» و مسابقات لیگ برتر فوتبال در فوریه 2023 شروع می‌شود. +Apple TV در سال 2019 به عنوان اولین سرویس استریم تماما اصلی بود در سرتاسر جهان راه اندازی شد و تعداد بازدیدهای اصلی بیشتری را به نمایش گذاشت. این سرویس سریعتر از هر سرویس استریم دیگری جایزه دریافت کرد و تا به امروز، فیلم‌ها، مستندها و سریال‌های Apple Original با 280 جایزه و بیش از 1200 نامزدی جایزه مفتخر شده‌اند.

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی از فناوری‌های پیشرفته تصویر و صدا برای تجربه‌های خیره‌کننده سرگرمی خانگی بهره می‌برند. تلویزیون‌های پیشرو در صنعت این شرکت از Dolby Vision IQ و Dolby Atmos استفاده می‌کنند و تجربه سرگرمی خانگی همه جانبه‌ای را به‌ویژه در هنگام پخش عناوین دالبی +Apple TV بهبود می‌بخشد.

برای افزودن راحتی بیشتر به تجربه تماشای ارائه شده توسط تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی که از webOS 4.0 یا بالاتر پشتیبانی می‌کنند، بینندگان می‌توانند از کنترل از راه دور جادویی ال‌جی برای اشاره، کلیک و پیمایش در رابط برنامه استفاده کنند و از میکروفون داخلی آن برای جستجو، کشف و تماشای آن بهره ببرند. محتوای با کیفیت بالا از طریق دستورات صوتی ساده در +Apple TV ارائه می‌شود. علاوه بر این، webOS 22 از نمایه‌های شخصی پشتیبانی می‌کند تا تجربه تماشای شخصی خود را به هر فردی ارائه دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید