۱۱ آبان ۱۴۰۰

نسخه آزمایشی سه ماهه +Apple TV برای مشتریان تلویزیون‌های ال‌جی

این اولین پیشنهاد در نوع خود است که به صاحبان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در سراسر جهان امکان می‌دهد محتوای اصلی و دیدنی اپل را برای مدت محدود رایگان تماشا کنند.

دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در بیش از 80 کشور جهان، از 15 نوامبر، می‌توانند سه ماه اول خود را به صورت رایگان از +Apple TV استفاده کنند. این جشنواره برای دارندگان تمامی مدل‌های تلویزیون ال‌جی 2016 تا 2021، تلویزیون‌های 8K و تلویزیون‌های هوشمند 8K است و برای مشتریانی که تا 13 فوریه 2022 در جشنواره +Apple TV ثبت‌نام می‌کنند در دسترس خواهد بود. این پیشنهاد را می‌توان صرفاً با پیروی از دستورالعمل‌های روی صفحه در فروشگاه محتوای ال‌جی یا با کلیک بر روی بنر تبلیغاتی +Apple TV در صفحه خانه منوی اصلی تلویزیون ال‌جی اجرا کرد.

+Apple TV که در همه تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی موجود است، اولین سرویس اشتراک ویدیوی تماما اورجینال و خانه تخیلی‌ترین داستان‌سرایان امروزی محسوب می‌شود که مجموعه‌ای برنده و الهام‌بخش از سریال‌ها و فیلم‌های اصلی از جمله سریال کمدی پرطرفدار جهانی Ted Lasso را در خود جای داده است.

برای ارائه حداکثر لذت از برنامه‌نویسی +Apple TV، تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به بهترین فناوری‌های تصویر و صدا مجهز شده‌اند. تلویزیون‌های ال‌جی از صدای Dolby Vision IQ و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند تا هنگام پخش بسیاری از عناوین +Apple TV که با فناوری‌های پیشرفته Dolby تسلط دارند، بهترین تجربه بصری و صوتی را تضمین کند.

برای افزودن راحتی بیشتر به تجربه مشاهده در مدل‌های 2018 و مدل‌های جدیدتر، کنترل از راه دور جادویی ال‌جی پیمایش و انتخاب محتوا در +Apple TV را بسیار شهودی و آسان می‌کند. بینندگان تلویزیون ال‌جی می‌توانند با کنترل حساس به حرکت اشاره کنند، کلیک کنند و اسکرول کنند یا از فرمان‌های صوتی با میکروفون داخلی استفاده کنند تا به سرعت در سرویس پخش جهانی محبوب اپل به جستجو، کشف و تماشای محتوای عالی بپردازند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید