۰۷ مهر ۱۴۰۱

ماموریت ال‌جی برای افزایش آگاهی مردم اندونزی در حوزه بهداشت

پوشیدن لباس تمیز و تازه در صبح نه تنها حس و بوی خوبی دارد، بلکه از ما در برابر بیماری محافظت می کند تا بتوانیم زندگی سالم و شادتری داشته باشیم. شاید ساده به نظر برسد، اما همه در اندونزی اهمیت تمیز کردن منظم لباس ها را به طور کامل درک نمی کنند. از آنجایی که لباس‌ها می‌توانند ناقل بیماری‌های مختلفی در هنگام تجمع باکتری‌ها و رشد کک‌ها باشند، افزایش آگاهی عمومی در مورد مسائل بهداشتی راهی آسان برای بهبود فوری کیفیت زندگی افرادی است که در جوامع محروم زندگی می‌کنند.

ال‌جی اندونزی برای عملی کردن سخنان خود، اخیراً یک طرح بهداشتی به نام Mencuci Sehat Bersama LG – LG Healthy Laundry Day به زبان انگلیسی راه‌اندازی کرده است. این شرکت این فرصت را برای برخی از محروم‌ترین جوامع کشور فراهم می‌کند تا از دسترسی آسان به ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن استفاده کنند. و از آنجایی که این منطقه با فصل بارانی روبرو بود، دسترسی مردم محلی به خدمات خشکشویی در غیاب آب تمیز مهم‌تر بود.

به لطف ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن‌های پرچم‌دار ال‌جی، شرکت‌کنندگان می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای لباس‌های خود را بشویند. ال‌جی اندونزی با Palang Merah Indonesia ، صلیب سرخ اندونزی، نیز همکاری کرد تا یک کلاس بهداشتی آموزشی ارائه دهد که به جوامع در مورد مزایای بی پایان داشتن یک سبک زندگی پاک‌تر و سالم‌تر و چگونگی دستیابی به این هدف آموزش می‌داد. این کلاس اخیراً به مدت چهار روز برگزار شد و شرکت‌کنندگان یاد گرفتند که چگونه از آب تمیز به طور هوشمندانه برای شست‌وشو و همچنین انجام سایر کارهای خانه استفاده کنند.

ال‌جی اندونزی ابتکار عمل را در مناطق دیگر جاکارتای بزرگ که نیاز به کمک داشتند فرستاد و در زمین‌های فلامبویان در لنتنگ آگونگ راه‌اندازی کرد. به دلیل این برنامه، ال‌جی اندونزی کمک کرد تا ده‌ها کیلوگرم لباس‌های کثیف را به‌سرعت به لطف فناوری ماشین لباسشویی پیشرفته این شرکت تمیز کند.

این برنامه بخشی از پروژه اقدام اجتماعی این شرکت، LG Loves Indonesia بود که بر اساس آن ال‌جی اندونزی قصد دارد بخش‌های آموزشی و بهداشتی بهتر و فراگیرتر را برای جوامع محلی خود ارتقا دهد. در اوایل سال جاری، با رویداد LG Lebaran Sehat، این شرکت غذای سالم را به جوامع اطراف محل های دفن زباله جاکارتا ارائه کرد و در عین حال دستگاه‌های تصفیه هوا پوشیدنی نوآورانه ال‌جی را به کارکنان بهداشتی ارائه کرد.

ال‌جی اندونزی از طریق محصولات نوآورانه و فعالیت‌های اجتماعی فراگیر که کیفیت زندگی را افزایش می‌دهد، به ایجاد زندگی خوب برای افراد از هر طبقه، به‌ویژه افرادی که در جوامع محروم رشد می‌کنند و زندگی می‌کنند، ادامه خواهد داد.

ارائه شده توسط ال‌جی اندونزی

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید