۰۸ دی ۱۳۹۷

استانداردهای جدید در شست‌وشوی راحت لباس‌ها با ماشین لباسشویی و خشکشویی بزرگ TWINWASH ال‌جی

نسل جدید ماشین لباسشویی مینی واشر و ماشین لباسشویی اصلی هوشمندتر با درب جلو و ماشین خشکشویی را با محصولات ال‌جی در نمایشگاه CES 2019 تجربه کنید.

ماشین لباسشویی و خشکشویی بزرگ TWINWASH ال‌جی، که برنده جایزه نوآوری از نمایشگاه CES 2019 شده است، ماه آینده در لاس وگاس در معرض نمایش عموم خواهد بود. سیستم کامل ماشین لباسشویی و خشکشویی فوق‌العاده بزرگ TWINWASH ال‌جی، مینی واشر SideKick در بخش تحتانی ماشین لباسشویی اصلی و سیستم خشکشویی اینورتر دوگانه با پمپ گرمایشی (DUAL Inverter Heat Pump) به مشتریان امکان بارگذاری و شست‌وشوی دو سری لباس و خشکشویی ملایم سری سوم لباس‌ها با دمای کمتر را امکان‌پذیر می‌کند. این ماشین لباسشویی انقلابی به وای-فای و فناوری SmartThinQ مجهز شده است تا راحتی کاربر را با هوشمندتر کردن خانه . فرایند شست‌وشو افزایش دهد.

ماشین لباسشویی و خشکشویی بزرگ و جدید ال‌جی از یک ماشین لباسشویی ۲۷ اینچ TWINWash با درب جلو و یک ماشین خشکشویی با پمپ گرمایشی اینورتر دوگانه تشکیل شده است که می‌تواند فواید زیادی برای کاربر داشته باشد. ماشین لباسشویی اصلی بارگذاری لباس‌های بزرگتر را بر عهده می‌گیرد و ماشین لباسشویی کوچکتر SideKick  لباس‌های کوچکتر و ظریف‌تری که نیاز به ملایمت بیشتری در شست‌وشو دارند را می‌شوید. ماشین لباسشویی TWINWash ال‌جی با افزایش ظرفیت و قابلیت شست‌وشوی همزمان برای خانواده‌های بزرگ و پرجمعیت ایده‌آل است و می‌تواند ملحفه، پتو و سرویس کامل روتختی را به صورت همزمان بشوید.

LG TWINWash Pair

این ماشین لباسشویی قادر است به لطف وجود فناوری‌های پیشرفته‌ای نظیر TurboWash™360° با ترکیب ۵ جت قدرتمند و شست‌وشوی ۶ حرکته، علاوه بر این که به قطرات آب امکان نفوذ بیشتر به عمق الیاف پارچه را می‌دهد، شست‌وشوی تمیزتری را در مدت زمان کمتر میسر می‌کند. وجود پمپ گرمایشی اینورتر دوگانه در ماشین خشکشویی جدید ال‌جی به این معنی است که با صرفه جویی بیشتر در انرژی و دمای خشکشویی کمتر، لباس‌ها دوام بیشتری خواهند داشت و کمتر آب می‌روند. همچنین، قابلیت Auto Cleaning Condenser باعث تمیز ماندن مخزن از پرز و آشغال باشد تا هوا به خوبی جریان پیدا کند، یکی از کارهای روزمره خانه کم شود و بهترین نتایج خشکشویی حاصل شود.

ماشین لباسشویی و خشکشویی TWINWash ال‌جی به وای-فای و فناوری SmartThinQ مجهز شده است و با دستیار گوگل و آمازون الکسا سازگاری دارد. بنابراین، کاربر می‌تواند با استفاده از فرمان صوتی و برنامه کابردی در تلفن هوشمند خود دستگاه لباسشویی را خاموش یا روشن کرده، شست‌وشو را شروع یا متوقف کنند، وضعیت برنامه شست‌وشو را تحت کنترل داشته و خیلی از کارهای دیگر را انجام دهد. قابلیت جفت شدن هوشمند در این ماشین خشکشویی ال‌جی نیاز به انتخاب دستی برنامه خشکشویی را برطرف می‌کند زیرا فناوری هوشمند ال‌جی بهترین تنظیمات را پیشنهاد می‌دهد.

ماشین لباسشویی TWINWash ال‌جی با TurboWash360° و ماشین خشکشویی DUAL Inverter Heat Pump به رنگ استیل مشکی عرضه می‌شود و بدون شک یک انتخاب لوکس و ممتاز برای هر خانه‌ای به حساب می‌آید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید