۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

ساختن جهانی فراگیر با فناوری‌های ال‌جی

تعهد طولانی مدت به بهبود زندگی مردم – صرف نظر از سن آنها، درک فناوری یا هر گونه چالش فیزیکی که ممکن است با آن روبرو شوند – به عنوان پایه و اساس نوآوری‌های مصرف‌کننده ال‌جی عمل می‌کند. ال‌جی به کار سخت خود برای به حداکثر رساندن قابلیت استفاده از لوازم خانگی پیشرفته خود ادامه می‌دهد با کاربران مختلف مشورت می‌کند و از دانش فنی و طراحی خود استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند همه راه‌حل‌هایش تا حد امکان در دسترس هستند.

روز جهانی آگاهی از دسترسی، که هر سال در سومین پنجشنبه ماه می برگزار می‌شود، فرصتی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت «فناوری فراگیر» و تفاوت مثبتی است که می‌تواند در زندگی افراد دارای معلولیت و کم‌توان ایجاد کند. با نزدیک شدن به 19 می، بیایید نگاهی به برخی از روش‌های نوآورانه‌ای بیندازیم که ال‌جی با استفاده از آنها، دسترسی بیشتر را تقویت می‌کند و به همه مصرف‌کنندگان، بدون توجه به شرایطشان، اجازه می‌دهد تا راحتی و ارزش کامل محصولات پیشرفته‌اش را تجربه کنند.

سرگرمی خانگی برای همه

ال‌جی بر این باور است که همه باید بتوانند از سرگرمی‌های خانگی درجه یک لذت ببرند و فناوری‌های کمکی را برای کاهش موانعی که ممکن است بر سر راهشان قرار بگیرد توسعه داده است. مجموعه متنوع تلویزیون‌های این شرکت اکنون دارای ویژگی‌های دسترسی متنوعی است، از جمله راهنماهای صوتی برای افراد دارای اختلالات بینایی و زیرنویس برای افراد دارای اختلالات شنوایی، و همچنین کنترل ساده (از جمله پشتیبانی از فرمان صوتی) از طریق کنترل از راه دور جادویی تا تجربه کامل را آسان‌تر کند؛ از تنظیم صدا گرفته تا دسترسی به خدمات محتوا.

رفع موانع از کارهای خانه

در حالی که برخی از راه‌حل‌های ال‌جی کمک‌های سفارشی‌شده را برای کاربرانی با ناتوانایی‌های جسمی خاص ارائه می‌کنند، محصولات دیگر راحتی بالایی را ارائه می‌کنند که می‌تواند برای همه مفید باشد. یکی از این محصولات، ال‌جی SideKick™ Pedestal Washer است؛ یک ماشین لباسشویی کوچک که برای قرار گرفتن مجزا زیر یک ماشین لباسشویی درب جلو ال‌جی طراحی شده است. SideKick برای حجم کوچکی از لباس‌ها که نیاز به شستشوی مکرر دارند، مانند لباس‌ ورزش، ایده آل است و تمیز کردن دو سری لباس را به طور همزمان امکان پذیر می‌کند. و از آنجایی که ارتفاع ماشین لباسشویی اصلی را افزایش می‌دهد، باعث می‌شود بارگیری و تخلیه لباس‌های شسته شده از درب جلو برای اکثر کاربران کم زحمت‌تر باشد.

راهکارهای «بدون مانع» با صداهای متنوع

ال‌جی برای توسعه لوازم خانگی که برای وسیع‌ترین طیف کاربران در دسترس باشد، به‌طور فعالانه به دنبال نظرات مشتریان خود است و با کارشناسان در زمینه گنجاندن معلولیت در محصولات مشورت می‌کند. ال‌جی الکترونیکس امریکا از سال 2013، هیئت مشاوره دسترسی ال‌جی را اداره می‌کند که متشکل از متخصصان دسترسی، سازمان‌های معلولان و شرکت‌های حقوقی است. این شورا از طریق جلسات سالانه و گفتگوهای عمیق، به ال‌جی کمک می‌کند تا راه‌حل‌های بدون مانعی ایجاد کند که افراد بیشتری را قادر می‌سازد از تمام فناوری‌های اخیرش استفاده کنند.

در همان زمان، در کره جنوبی، ال‌جی سال گذشته یک شورای دسترسی متشکل از کارشناسان دسترسی و گروه مشاوره از افراد معلول ایجاد کرد. ال‌جی و کارشناسان این شورا با هم کار می‌کنند تا استانداردی برای سنجش تدوین کنند که دسترسی به لوازم خانگی این شرکت را ارزیابی کند. شاخص یا نشانگر دسترس‌پذیری در ابتدا برای ارزیابی دسترسی به تلویزیون‌های ال‌جی، واشرها، دستگاه‌های تهویه مطبوع و تصفیه‌کننده‌های هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد و سایر دسته‌های محصولات به زودی پس از آن دنبال می‌شوند. گروه مشاوره افراد معلول با تجربه مستقیم و ارائه بازخورد در مورد محصولات در دست توسعه ال‌جی، فعالانه به ایجاد استاندارد سنجش می‌پیوندد.

ال‌جی با رویکرد جامع و در نظر گرفته‌شده خود برای رفع نیازهای همه کاربران، با ارائه نوآوری‌های متفکرانه‌ای که زندگی روزمره را برای همه آسان‌تر می‌کند، به فراگیری بیشتر فضای فناوری مصرف‌کننده کمک می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید