۰۶ مهر ۱۴۰۱

چطور خانواده‌ها زمان باکیفیتی را در کنار فرزندان در خانه سپری کنند؟

بالاخره پاییز فرا رسید و دوباره آن موقع از سال است که هر روز بچه‌ها را به مدرسه می‌بریم. اما در میان برنامه کاری پرمشغله، رفتن به جلسات فوتبال و تمرینات ورزشی و کارهای دست و پا گیر روزانه، هنوز زمان زیادی برای لذت بردن با خانواده وجود دارد.

این سه نکته آسان می‌تواند خانه شما را به ساده‌ترین و راحت‌ترین مکان برای ایجاد خاطرات فراموش نشدنی با خانواده با کمک برخی از فناوری خانه هوشمند تبدیل کند.

یک مهمانی عالی برپا کنید

چه کسی نیاز دارد مهمانی بگیرد و مهمان دعوت کند آن هم وقتی افرادی که بیشتر به آنها اهمیت می‌دهید زیر یک سقف با شما زندگی می‌کنند؟

هنگام آشپزی برای خانواده، از غذاهای تضمینی مانند لازانیا، فلفل قرمز، پاستا یا پیتزا استفاده کنید؛ فقط چند مورد را نام بردیم. در هر حال، ممکن است بخواهید چیزی کاملاً جدید مانند یک غذای خوشمزه، سالم گیاهی را امتحان کنید. برای کمک به شما در پیدا کردن غذای مناسب برای خود و عزیزانتان، ال‌جی ThinQ Recipe توصیه‌های دستور غذا را از طریق تلفن شما ارائه می‌کند، سلیقه‌های مختلف را تامین می‌کند و با رتبه‌بندی و بررسی آنلاین ارائه می‌شود.

این برنامه که به راحتی از طریق برنامه ThinQ قابل دسترسی است، یک سفر یکپارچه را ارائه داده و به هر کسی امکان می‌دهد هزاران دستور العمل ساده را جستجو، برنامه ریزی، خرید و طبخ کند. هنگامی که غذای مورد علاقه خود را از میان این دسته انتخاب کردید، برنامه دستورالعمل‌های گام به گام و همچنین گزینه “افزودن به برنامه” را ارائه می‌دهد و به شما کمک می کند به راحتی وعده‌های غذایی روزانه را در تلفن خود تنظیم و ذخیره کنید.

یک مهمانی بدون نوشیدنی‌های خوش طعم با غذای حذفی شما کامل نخواهد بود. در حالی که یک لیوان نوشیدنی ممکن است انتخابی عالی باشد، اما تمام انواع نوشیدنی‌ها باید به‌درستی سرد شوند. وقتی یخچال هوشمندی دارید که با اپلیکیشن ThinQ کار می‌کند، مشکلی نیست. از این برنامه برای تنظیم آسان دمای یخچال و حتی محفظه فریزر مستقیماً از تلفن خود استفاده کنید.

اگر می‌خواهید به نوشیدنی خود یخ اضافه کنید، جدیدترین یخچال‌های ال‌جی دارای ویژگی «انجماد سریع» هستند که عملکرد خنک‌کننده فریزر را افزایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد نوشیدنی‌های خنک را در کمترین زمان ممکن سرو کنید. برخی از یخچال‌های هوشمند پیشرفته نیز توپ‌های یخ « craft ice » با ذوب آهسته تولید می‌کنند که هر نوشیدنی را برای کودکان و والدین به طور یکسان خنک می‌کند.

نمایش فیلم سینمای خانگی کامل

اگرچه شب فیلم خانوادگی اوقات باکیفیت و بسیار مهمی را در کنار هم فراهم می‌کند، اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توان تجربه سینمای خانگی را بسیار بهتر و راحت‌تر کرد.

اولین کار شما این است که فیلمی را انتخاب کنید که همه دوستش داشته باشند. اگر چندین اشتراک شبکه نمایش خانگی دارید، در نظر بگیرید که کدام پلتفرم مناسب‌ترین محتوا را برای خانواده شما دارد. زمان آن است که انتخاب‌های خود را محدود کنید؛ به خاطر داشته باشید که همه عاشق یک فیلم ابرقهرمانی هستند، مستند برای بزرگسالان عالی است و کمدی ممکن است نوجوانان را راضی کند. هنگامی که به عنوان یک خانواده گرد هم آمدید و فیلمی را با بیشترین پتانسیل انتخاب کردید، به سادگی تیتراژ ابتدایی را در تلفن هوشمند خود شروع کنید و برای صرفه جویی در وقت آن را در تلویزیون خود “منعکس” کنید. اکنون دستگاه‌های مختلف دارای ویژگی انعکاس تصویر هستند؛ از جمله تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی که دارای ویژگی اشتراک‌گذاری محتوا راحت و با استفاده آسان هستند و محتوای گوشی هوشمند را به نمایشگر تلویزیون منتقل می‌کند.

به همان اندازه که خود فیلم مهم است، اطمینان از یافتن یک مکان راحت  هم اهمیت دارد. هنگامی که این کار را انجام دادید، آماده هستید تا میان وعده‌ها را در اتاق به اشتراک بگذارید و در حین تماشای فیلم درباره آن بحث کنید. لحظات بی‌ارزش را با عزیزانتان از دست ندهید و اگر حرف خنده‌داری یا اطلاعاتی برای گفتن دارید، روی کنترل از راه دور مکث کنید. اگر کنترل از راه دور شما مانند اغلب اوقات به طور مرموزی ناپدید می‌شود، نگران نباشید؛ برنامه LG ThinQ به شما امکان می‌دهد تلویزیون هوشمند متصل را از تلفن خود کنترل کنید. همانطور که دستگاه ریموت را کنترل می‌کنید. زدن مکث و پخش، تنظیم صدا و تعویض کانال همگی به راحتی آب خوردن است. حالا بنشینید و از نمایش لذت ببرید.

روز را قوی به پایان برسانید

بعد از اینکه بچه‌ها را بعد از یک روز سرگرمی خانوادگی به رختخواب بردید، وقت آن است که به کارهای ترسناکی که ساعت‌ها به تعویق انداخته‌اید، بپردازید. اما نگران نباشید، فناوری هوشمند در کمک فوری شماست.

بررسی اینکه آیا لوازم خانگی در پایان روز خاموش می‌شوند می‌تواند دردسرساز باشد، اما با «روال‌های» ارائه‌شده توسط ارائه‌دهندگان خانه هوشمند مانند ال‌جی، لزومی ندارد که اینطور باشد. با استفاده از این ویژگی هوشمند، می‌توانید روال‌های خودکار را برای تنظیمات لوازم خود هر طور که می‌خواهید تنظیم کنید، به طوری که لوازم شما، از وسایل خانگی گرفته تا چراغ‌ها و پرده‌های هوشمند، خاموش یا برای شب بهینه‌سازی شوند. اکنون می‌توانید راحت‌تر از همیشه بخوابید و بدانید که از وسایلتان مراقبت می‌شود.

در هر روز جدید، فرصت‌های متعددی برای استفاده مناسب از لوازم خانگی شما پیش می‌آید. بهترین راه برای اینکه خود را برای موفقیت آماده کنید این است که با چند ضربه سریع روی صفحه گوشی خود بررسی کنید که آیا لوازم خانگی شما به درستی کار می‌کنند یا خیر. با ویژگی تشخیص هوشمند برنامه، می‌توانید عیب‌یابی را روی لوازم خود اجرا کنید و مراحل عیب‌یابی را برای هر مشکلی که وجود دارد پشت سر بگذارید تا شما را راهنمایی کند و در تماس اضافی با خدمات مشتری صرفه‌جویی کند.

خانه همیشه بهترین مکان برای اوقات فراغت خانواده بوده است، و احتمالاً به این زودی‌ها با فناوری هوشمند که ساختن خاطرات جادویی در امن‌ترین مکان روی زمین را آسان‌تر می کند، تغییر نخواهد کرد. این ویدیو و وب‌سایت جدید را بررسی کنید تا متوجه شوید که چگونه خانواده‌ها در سراسر جهان به لطف فناوری هوشمند در خانه، زمان با کیفیت بیشتری را دریافت می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید