۲۲ مرداد ۱۴۰۱

معرفی خانه هوشمند موثرتر و دسترس‌پذیرتر با LG ThinQ

لوازم خانگی، به لطف نوآوری‌های متنوع و پیشرفت در دهه‌های اخیر، می‌توانند به صورت هماهنگ از طریق NFC Tag، بلوتوث یا Wi-Fi کار کنند تا راه‌حل‌های یکپارچه خانه‌ای را شکل دهند که «هوشمندی» را در دل خانه هوشمند جای می‌دهد. با پیشرفت سریع فناوری، نقش خانه‌های هوشمند از ارائه عملکردهای اولیه ساده به ارائه خدمات اشتراک و خدمات مراقبت یکپارچه که رفاه مردم را ارتقا می‌دهد، تبدیل شده است.

راهکار خانه هوشمند ThinQ ال‌جی از زمان عرضه در سال 2017 به مردم کمک می‌کند تا زندگی روزمره راحت‌تر و در دسترس‌تری داشته باشند. با استفاده از پلتفرم پیشرفته ThinQ که خانه را کنترل می کند، مصرف کنندگان می‌توانند برنامه روتینی را تنظیم کنند که چندین دستگاه را به طور همزمان خودکار می‌کند و در عین حال می‌توانند آنها را از راه دور در زمان واقعی نظارت کنند. دستیار جامع خانگی حتی با ThinQ Care ارائه می‌شود تا مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و امکان خرید آسان لوازم یا جایگزینی در فروشگاه ThinQ را فراهم کند.

بیایید بررسی کنیم که چگونه LG ThinQ راحتی سطح بعدی و کنترل هوشمندتر را به هزاران، اگر نگوییم میلیون‌ها خانه در سراسر جهان، به ارمغان می‌آورد.

تهیه غذا هرگز ساده تر از این نبوده است

وقتی خسته به خانه می‌رسید، ممکن است آشپزی آخرین چیزی باشد که به ذهنتان می‌رسد. از آنجایی که ThinQ Recipe شما را در هر مرحله راهنمایی می‌کند، ایجاد غذاهای خوشمزه و سالم کمتر یک کار طاقت فرسا و بیشتر یک سرگرمی است. برای شروع فرآیند پخت و پز، ThinQ از ترجیحات و نیازهای غذایی شما استفاده می‌کند تا هم دستور العمل‌های آنلاین مرسوم و هم دستور العمل‌های سری اورجینال ال‌جی را توصیه کند، که توسط دانشمندان و سرآشپزان مواد غذایی ال‌جی تهیه و آزمایش شده است تا پتانسیل کامل اجاق ال‌جی را در اختیار قرار دهد.

اما قبل از شروع پخت و پز دستور پخت انتخابی شما، آیا تمام مواد لازم را دارید؟ با همکاری Amazon Fresh، Walmart، Walmart، Kroger، Target و Instacart، اکنون می‌توانید با سفارش دادن لوازم از فروشگاه مواد غذایی مورد علاقه خود از طریق برنامه، مطمئن شوید که هرگز چیزی را از دست نمی‌دهید. یک راهنمای ویدیویی باز کرده و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید. سپس، غذای خود را در اجاق ال‌جی InstaView قرار دهید، که به لطف اینکه LG ThinQ قبلاً دما و زمان پخت را ارسال کرده، آماده استفاده است. تنها کاری که پس از پخت و سرو غذا باقی می‌ماند این است که با کنترل کولر گازی ال‌جی DUALCOOL از طریق برنامه، مطمئن شوید که دمای اتاق برای شما مناسب است. اکنون می‌توانید از غذای کاملاً خانگی خود نهایت لذت را ببرید.

ارائه راهکارهای خانه هوشمند قابل استفاده برای همه

LG ThinQ برای اطمینان از اینکه همه می‌توانند یک خانه هوشمند راحت و متصل را تجربه کنند، راهنماهای صوتی مفیدی را برای دسترسی بهتر ادغام کرده است. از طریق فناوری تشخیص صدا، افراد مسن یا کسانی که با گوشی‌های هوشمند آشنا نیستند می‌توانند مستقیماً با الکسا، دستگاه‌های دستیار Google یا مستقیماً با برنامه LG ThinQ صحبت کنند تا در مورد مشکلات مربوط به دستگاه بازخورد شفاهی فوری ارائه دهند.

ال‌جی ThinQ اکنون در اکثر دستگاه‌های ال‌جی، از جمله یخچال‌های معروف، ماشین‌های لباسشویی، تهویه مطبوع و همچنین پمپ حرارتی آب هوا (AWHP)، WashTower، پنکه‌های سقفی و غیره در دسترس است. و از آنجایی که این دستگاه‌ها اکنون در تقریبا صد کشور و آمازون الکسا در شصت و چهار کشور با دستیار گوگل سازگارتر شده‌اند، افراد بیشتری می‌توانند در عرض چند ثانیه اطلاعات دقیقی در مورد دستگاه‌های خود دریافت کنند.

 

پیوستن به Matter برای یک پلتفرم یکپارچه‌تر

علاوه بر این، ال‌جی اخیراً به هیئت مدیره اتحاد استانداردهای اتصال (CSA)، سازمان جهانی پیشرو برای توسعه، تکامل و ترویج استانداردهای باز جهانی برای اینترنت اشیا (IoT) پیوست. ال‌جی با مشارکت فعال در توسعه و استانداردسازی Matter، پروتکل منبع باز IoT اتحاد برای اتصال دستگاه‌های خانه هوشمند، راه را در توسعه اکوسیستم‌های خانه هوشمند پیش خواهد برد.

با LG ThinQ، هر فرد، اعم از معلول یا بدون معلولیت، می‌تواند خانه‌های هوشمندی را تجربه کند که زندگی روزمره را از طریق عملکردهای نوآورانه و وسایل مدرن ساده‌تر و آسان‌تر می‌کند.

در اینجا، درباره لوازم هوشمند ال‌جی و LG ThinQ بیشتر بدانید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید