۲۳ مرداد ۱۴۰۱

تلویزیون LG NanoCell دارای گواهینامه 8K Ultra HD

بر اساس CTA، هنگام تعریف رزولوشن، مقدار مدولاسیون کنتراست (CM) باید %50 یا بیشتر باشد. هرچه مقدار CM بالاتر باشد، تصویر شفاف‌تر خواهد بود. با CM به مقدار %97.8، تلویزیون LG NanoCell از استانداردهای بین المللی فراتر رفته و رنگ‌های خالص را از این هم شفاف‌تر می‌کند.

*انجمن فناوری مصرف‌کننده (CTA): یک سازمان استاندارد و تجاری است که نماینده بیش از 2,200 شرکت فناوری مصرف‌کننده در ایالات متحده می‌باشد.
*گواهینامه CTA به محصولی ارائه می‌شود که مقررات رسمی صنعتی را رعایت کند.
*تنها در مدل‌های 8K در دسترس است.
*مقادیر CM مبتنی بر مدل‌های 65NANO99 توسط تحقیقات داخلی ال‌جی مورد سنجش قرار گرفته است.
*مقدار CM ذکر شده به صورت افقی آزمایش شده است.

ارتقای AI 8K؛ ارتقا کیفیت تصویر

تلویزیون LG NanoCell به شما اجازه می‌دهد از هر محتوایی با وضوح 8K لذت ببرید. پردازنده هوش مصنوعی از الگوریتم‌های یادگیری عمیق استفاده می‌کند تا محتوایی که تماشا می‌کنید را تحلیل کرده و آن را به 8K واقعی تبدیل کند. بدین ترتیب تصویر حتی زمانی که در صفحات نمایش بزرگ ما مشاهده شود، دارای وضوح بالا می‌باشد.

تصویر کنار هم ساختمان های شهری با آجرهای سرخ. تصویر در سمت راست تیزتر و شفاف تر است که نشان می دهد چطور تصویر با ارتقای AI 8K بهبود می یابد.
*کیفیت تصویر محتوای ارتقا‌یافته بر اساس رزولوشن منبع تغییر می‌کند.

*تنها در مدل‌های 8K در دسترس است.

*تصاویر برای درک بهتر قابلیت شبیه‌سازی شده‌اند.

Built-in Video Decoder؛ پشتیبانی کامل از رنگ‌های خالص در 8K

تلویزیون LG NanoCell خواسته‌های شما را از 8K برآورده می‌سازد. Decoder از انواع مختلف کدک از جمله AV1 و HEVC پشتیبانی می‌نماید. این قابلیت برای شما این آزادی را فراهم می‌کند که از محتوای 8K در گستره‌ای از منابع از قبیل فایل‌های صوتی و تصویری روی دستگاه، یوتیوب و سایر خدمات پخش آنلاین لذت ببرید.

*با AV1 قادر خواهید بود آخرین ویدئوهای 8K یوتیوب را تماشا کنید. پشتیبانی از HEVC امکان پوشش سایر خدمات پخش آنلاین، فایل‌های صوتی و تصویری روی دستگاه را فراهم می‌کند.

*پخش آنلاین ممکن است پس از خریداری به روز رسانی نرم افزار را نیاز داشته باشد. دسترسی به محتوای 8K می‌تواند متفاوت باشد و پخش 8K به اتصال اینترنتی با پهنای باند بالا احتیاج پیدا می‌کند.

آیا تصور نمی‌کنید تلویزیون ایده‌آل خود را یافته‌اید؟


پانورامایی از رنگ‌های خالص

هر آنچه که تلویزیون LG NanoCell را فوق‌العاده می‌کند با صفحه نمایش سایز بزرگ به اوج خود می‌رسد. این نمایشگر بزرگ با وضوح بالا لذت تماشای محتوای مورد علاقه‌تان را دو چندان می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید