۰۳ خرداد ۱۴۰۱

راز رنگ‌های خالص در تلویزیون نانوسل ال‌جی

راز رنگ‌های خالص در فناوری NanoCell ما نهفته است. ذرات نانو رنگ‌های ناخالص را از طول موج‌های RGB حذف می‌کنند تا اطمینان دهند که تنها رنگ‌های خالص و دقیق روی صفحه به نمایش در می‌آیند.

رنگ‌های خالص با حفظ یکنواختی

تلویزیون LG NanoCell با فناوری نانو، رنگ‌های خالص را به طور یکنواخت از همه زوایا نشان می‌دهد. این امر نشان‌دهنده سازگاری نمایشگر از نظر رنگ و روشنایی است. بر اساس گواهی اینترتک، تلویزیون LG NanoCell با CIE DE2000 از میان 18 الگوی رنگی با زاویه دید °30± یکنواختی رنگ بالایی به میزان %100 را نشان می‌دهد. به عبارت دیگر، تلویزیون LG NanoCell رنگ‌ها را حتی هنگام تماشا از زوایای عریض به صورت غنی و دقیق نمایش می‌دهد.

*این محصول دارای گواهینامه اینترتک می‌باشد که در آن یکنواختی رنگ %100 با اندازه‌گیری از طریق CIE DE2000 با 18 الگوی رنگی مکبث و با در نظر گرفتن زاویه دید °30± بدست آمده است.

*یکنواختی رنگ %100 در مدل 50 اینچی NANO85 پشتیبانی نمی‌شود. این قابلیت در سایر اندازه‌های مدل NANO85 و همه اندازه‌های مدل‌های NANO90، NANO95 و NANO99 پشتیبانی می‌شود. همه مدل‌هایی که از سازگاری رنگ %100 پشتیبانی می‌کنند دارای گواهینامه اینترتک هستند.

مشکی عمیق با Full Array Dimming؛ ارتقا رنگ‌ها

تلویزیون LG NanoCell تصویر را با رنگ‌های خالص، نمایش می‌دهد. فناوری Full Array Local Dimming دارای چندین زون نوردهی است که در پشت صفحه تلویزیون قرار دارند. این نواحی را می‌توان به طور مستقل کنترل کرد تا سطح سیاهی برای جزئیات بیشتر و عمق بیشتر در صحنه‌های تاریک افزایش یابد. کنترل دقیق‌تر نور پس زمینه به جلوگیری از نشت نور پس زمینه و اثر هاله نیز کمک می‌کند تا کنتراست بالاتر و جزئیات بیشتر برای تصاویر، قابل دستیابی باشد.

*Full Array Dimming در همه اندازه‌های مدل‌های NANO99، NANO95 و NANO90 پشتیبانی می‌شود. این قابلیت تنها در اندازه 86 اینچی مدل NANO85 در دسترس است.

8K واقعی؛ رنگ‌های خالص با رزولوشن بالا

با 8K واقعی رنگ‌های خالص بهتر از همیشه به نظر می‌رسند. به این دلیل که تلویزیون LG NanoCell برای نمایش با وضوح بالا، تقریباً 33 میلیون پیکسل فشرده متراکم ارائه می‌دهد؛ هرچقدر تراکم پیکسل بیشتر باشد، رزولوشن بالاتر است. نمایشگر 8K با ترکیب تراکم بالای پیکسل با سطح نسبتاً عالی مدولاسیون کنتراست، رنگ‌های خالص را برای انتقال تصویر خیره‌کننده و با کیفیت تقویت می‌کند که از تعریف CTA برای تلویزیون 8K فراتر میرود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید